  • 1. Data: 2003-02-10 14:48:56
    Temat: PKO BP SA- najgorszy bank jaki znam
    Od: "pp" <p...@p...onet.pl>

    Idę sobie do banku PKO BP, chcę wypłacić trochę kasy z konta
    firmowego -swojego . A tu słysze iż od 1 lutego bank pobiera prowizje w
    wysokości 0,02% od wypłaty SWOJEJ kasy z oddziału gdzie masz konto. Powiem
    tyle - złodzieje. Moze jeszcze bedziemy placić za wyciagi odbierane
    osobiście w oddziale. Zmieniam bank i to napewno jak najszybciej.

  • 2. Data: 2003-02-10 15:04:21
    Temat: Re: PKO BP SA- najgorszy bank jaki znam
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "pp" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > tyle - złodzieje. Moze jeszcze bedziemy placić za wyciagi odbierane
    > osobiście w oddziale. Zmieniam bank i to napewno jak najszybciej.

    a może czas nauczyć się obsługiwać bankomat ?:))

    multibank od początku stosuje takie opłaty i nikt nie krzyczy

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-02-10 15:50:07
    Od: Marian Rusek <r...@g...pl>

    plusz wrote:

    > multibank od początku stosuje takie opłaty i nikt nie krzyczy

    Tak, ale tylko dla wyplat powyzej dziennego limitu karty visa electron.
    Dla konta ja (ktore mam, ale karty nie mam ;-) jest to 3 kzl.

    Marian

  • 4. Data: 2003-02-10 20:39:05
    Od: "Stefan Burczymucha" <s...@w...poczta.fm>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    | "pp" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    nie znasz syfu w Debilennium i Pekao SA.

  • 5. Data: 2003-02-11 00:04:16
    Od: "Feanor" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pp" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Idę sobie do banku PKO BP, chcę wypłacić trochę kasy z konta
    > firmowego -swojego . A tu słysze iż od 1 lutego bank pobiera prowizje w
    > wysokości 0,02% od wypłaty SWOJEJ kasy z oddziału gdzie masz konto.
    Byle nie na BZWBK bo tam też od niedawna jest to samo:(((

    Pozdr.

  • 6. Data: 2003-02-11 07:23:04
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik "pp" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Byle nie na BZWBK bo tam też od niedawna jest to samo:(((
    >
    > Pozdr.

    Niestety, obniżanie różnicy pomiędzy oprocentowanie kredytów i depozytów oraz
    dużo kredytów straconych wymusza aby banki podwyższały lub wprowadzały nowe
    prowizje. Czy sie nam podoba to, czy nie systematycznie WSZYSTKIE banki zaczną
    to robić. Tensor1.

  • 7. Data: 2003-02-11 16:51:47
    Od: "yacek" <y...@N...gazeta.pl>

    Mimo różnych opinii też uważam że to najgorszy bank.

  • 8. Data: 2003-02-12 11:56:31
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 10 Feb 2003 16:50:07 +0100, Marian Rusek <r...@g...pl>
    wrote:

    >Tak, ale tylko dla wyplat powyzej dziennego limitu karty visa electron.
    >Dla konta ja (ktore mam, ale karty nie mam ;-) jest to 3 kzl.

    Dla wyplat _ponizej_ 3kzl jest pobierana prowizja za wyplate w kasie.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 9. Data: 2003-02-12 19:34:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > podwyższały lub wprowadzały nowe prowizje. Czy sie nam podoba to,
    > czy nie systematycznie WSZYSTKIE banki zaczną to robić. Tensor1.

    A zobacz ile ma zlych kredytow Lukas i jaki ma zysk (na przyklad w
    prownaniu z takim Fortis Bankiem)
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=1869

    Jak zatem widac mozliwe sa wyjatki.

    --