  • 21. Data: 2009-05-12 10:45:48
    Temat: Re: Najszybsze księgowanie przelewów I sesja
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JohnnyDonZidan" gtvqhs$dft$...@z...wcss.wroc.pl

    > Najlepiej sobie porównać oferty jakie przedstawiają banki, to że ktoś
    > mówi że ING nie ma 3 sesji się myli po prostu kończy o 15, kiedy mBank
    > o 18.15, ale! następnego dnia już zaczynają się o 8.00 kiedy mBank
    > dopiero o 12.00

    Wczoraj zleciłem przelew z Aliora do mBanku, aby dzisiaj zlecić przelew
    z mBanku do Zakładu Utylizacji Składek... Jest po godzinie 12, ale na
    koncie w mBanku szmalu nie ma... Miałem przez niemal 3 minuty łączność
    z netem -- akurat na zlecenie przelewu do ZUS... A tu taki ZONK...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2009-05-12 13:17:58
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 12 maj 2009 o 12:45 GMT, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Wczoraj zleciłem przelew z Aliora do mBanku

    zleciles czy wykonales?
    o ktorej godzinie?

> [...]
    > koncie w mBanku szmalu nie ma... Miałem przez niemal 3 minuty łączność
    > z netem -- akurat na zlecenie przelewu do ZUS... A tu taki ZONK...

    Kup sobie wreszcie internet, i nie wylewaj tutaj swoich frustracji
    Stac Cie na nowe volvo, to powinno Cie stac i na nawet najtanszy internet
    za 30-50zl NTG

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 23. Data: 2009-05-13 11:42:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Brzezi" s...@b...chello.pl

    > Kup sobie wreszcie internet, i nie wylewaj tutaj swoich frustracji
    > Stac Cie na nowe volvo, to powinno Cie stac i na nawet najtanszy internet
    > za 30-50zl NTG

    Chcesz się przejechać? W salonach jeszcze zostało ;) kilka ;) sztuk. ;)
    Czasy, gdy sprzedawano ,,spod lady'', minęły. :) Możesz kupić sobie takie
    (lub inne) Volvo i pojeździć. :) Fajne auto wbrew temu, co piszą niektórzy
    ludzie -- ci, których nie stać na jego kupno. Nie nuci kołysanek (może mam
    słaby słuch) i nie przynosi śniadania do łóżka, ale poza tym jest OK. Ja
    Ciebie nie przewiozę. :)

    Dzienny koszt utrzymania samochodu to właśnie 30 złotych. :) Może nawet więcej.

    -=-

    Zakup internetu nie sprawi, że pieniądze dotrą do mBanku przed 13 godziną. :)

    Na zapłacenie składki miałem jeszcze kilka chwil -- termin upływa 15 maja.
    Wolę płacić kilka dni wcześniej, niż kupić ,,internet'', choćby i najtańszy.
    Zaoszczędzone na ,,internecie'' pieniądze mogę wydać na samochód. :)

    -=-

    No... I najważniejsze... Nie muszę kupować ani drogiego, ani taniego
    internetu, aby mieć dostęp do swoich kont poprzez WWW...
    Mogę kupić dostęp do sieci komputerowej podłączonej do internetu...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'