  • 1. Data: 2009-01-06 22:44:01
    Temat: KO w BZ WBK & prowizja od założenia lokaty?
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    Witam.
    30 grudnia założyłem dwie lokaty na KO w BZ WBK (po za KO nie posiadam w BZ
    WBK żadnego innego rachunku). W dniu dzisiejszym dokonałem niewielkiej
    wpłaty na swoje KO i... i owa kwota którą wpłaciłem została pomniejszona o 5
    zł. Wszystko wskazuje na to, że założenie drugiej lokaty szybkozarabiającej
    zostało potraktowane jako zwykły przelew i bank skasował mnie na 5 zł...
    :( Powstaje zatem pytanie - czy to w BZ WBK jest normalne czy też opisana
    sytuacja do normalnych nie należy i można ją reklamować? Jeżeli można ją
    reklamować to gdzie - przez telefon czy w oddziale?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-01-06 23:53:45
    Temat: Re: KO w BZ WBK & prowizja od założenia lokaty?
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Edward Malinowy napisał(a):
> [...]
    > sytuacja do normalnych nie należy i można ją reklamować? Jeżeli można ją
    > reklamować to gdzie - przez telefon czy w oddziale?

    Hejka, trafiło mi się to samo i to razy dwa. Moim zdaniem pobranie
    opłaty za przelew w przypadku założenia lokaty nie ma podstaw w TOIP ani
    regulaminie i będę reklamować. Poprzednim razem jak mnie chcieli okraść
    (włączając bez dyspozycji ubezpieczenie karty kredytowej i pobierając za
    to prowizje) przyjęli reklamację telefonicznie (napisałem też maila do
    rzecznika klienta).
    Tym razem postąpię tak samo.

    PG

  • 3. Data: 2009-01-07 07:51:21
    Od: k...@o...pl

    On 7 Sty, 00:53, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

> [...]
    > (włączając bez dyspozycji ubezpieczenie karty kredytowej i pobierając za
    > to prowizje) przyjęli reklamację telefonicznie (napisałem też maila do
    IMHO, choć może uda Ci się to reklamować,
    założenie lokaty i przelew środków na nią, przelew z w celu spłaty
    karty kredytowej itp to zawsze jest przelew i ciężko byłoby to
    reklamować...
    Natomiast faktycznie włączanie ubezpieczeń to u nich często zjawisko i
    da się to reklamować, jednak to nieco inna sytuacja...

  • 4. Data: 2009-01-07 08:48:01
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Piotr Gralak" news:gk0qud$ndn$1@inews.gazeta.pl

    > Hejka, trafiło mi się to samo i to razy dwa. Moim zdaniem pobranie
    > opłaty za przelew w przypadku założenia lokaty nie ma podstaw w TOIP ani
    > regulaminie i będę reklamować.

    Uważam tak samo. Zakładałem po kilka lokat w danym miesiącu w ramach kont
    oszczędnościowych w innych bankach i nigdy taka sytuacja mi się nie
    przytrafiła - BZ WBK pod tym względem w moich oczach jest pionierem :)

> [...]
    > (włączając bez dyspozycji ubezpieczenie karty kredytowej i pobierając za
    > to prowizje) przyjęli reklamację telefonicznie (napisałem też maila do

    Długo czekałeś na zwrot pieniędzy?

    > Tym razem postąpię tak samo.

    Ja też podejmę te kroki - zobaczę co z tego wyniknie.

  • 5. Data: 2009-01-07 09:39:58
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Edward Malinowy wrote:
> [...]
    > oszczędnościowych w innych bankach i nigdy taka sytuacja mi się nie
    > przytrafiła - BZ WBK pod tym względem w moich oczach jest pionierem :)

    ING mialo to wczesniej :P

    --
    Regards,
    Maverick

  • 6. Data: 2009-01-07 09:49:20
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Edward Malinowy napisał(a):

    > Długo czekałeś na zwrot pieniędzy?

    nie, tydzien-dwa, nie dluzej. i jeszcze w odpowiedzi na reklamacje
    naklamali, ze wysylali wszystkim info o zmianie...

    PG

  • 7. Data: 2009-01-07 09:50:07
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    k...@o...pl napisał(a):
> [...]

    > założenie lokaty i przelew środków na nią, przelew z w celu spłaty
    > karty kredytowej itp to zawsze jest przelew i ciężko byłoby to

    przyjmuje do wiadomosci twoja opinie, choc sie z nia nie zgadzam :)

    PG

  • 8. Data: 2009-01-07 11:30:28
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Piotr Gralak" news:gk1tsg$4cv$2@inews.gazeta.pl...

    > przyjmuje do wiadomosci twoja opinie, choc sie z nia nie zgadzam :)

    Mi na info powiedzieli, że to normalka (prowizja za założenie drugiej lokaty
    w tym samym miesiącu) i nie można reklamować. No cóż skończą się
    szybkozarabiające i KO będzie zamykane.

  • 9. Data: 2009-01-07 11:43:36
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Edward Malinowy napisał(a):
> [...]
    >
    > Mi na info powiedzieli, że to normalka (prowizja za założenie drugiej lokaty
    > w tym samym miesiącu) i nie można reklamować. No cóż skończą się

    nie ma takiej rzeczy, której nie można reklamować.
    hint: nigdy nie wierz info :)

    PG

  • 10. Data: 2009-01-07 17:22:19
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:gk2328$dh$1@news.interia.pl...
> [...]
    > lokaty
    > w tym samym miesiącu) i nie można reklamować. No cóż skończą się

    Przecież to jest proste...

    Co wybrałeś? - "założenie lokaty", jest taka opłata w TOiP? Nie ma. Więc
    BZWBK nie ma innego wyjścia jak oddać pieniądze. Ja zawsze piszę w swoich
    reklamacjach na końcu formułkę w stylu: "W przypadku negatywnego
    rozpatrzenia reklamacji o zaistniałej sytuacji poinformuję niezwłocznie
    UOKiK, Rzecznika praw konsumenta i Komisję Nadzoru Bankowego.
    Zawsze działa - ostatnio odpowiedź przyszła poleconym priorytetowym po 2
    dniach od złożenia. :) Ale to była reklamacja do reklamacji, więc czas na
    odpowiedź Bank spożytkował dość dawno. Gdyż ta pierwsza zawierała 2 zarzuty,
    a bank ustosunkował się tylko do pierwszego.