  • 1. Data: 2009-01-06 22:38:20
    Temat: kredyt hipoteczny->mieszkanie->dalsze formalności
    Od: "lestat" <l...@w...pl>

    Znacie może jakąś grupę, bo nie wiem czy mogę tu pisać, na temat formalności
    dotyczących zakupionego na kredyt nowego mieszkania? Przedstawię tylko
    krótko temat:

    Kupiłem mieszkanie, podpisałem akt notarialny, co dalej? Muszę chyba iść do
    wydziału ksiąg wieczystych, tam wyodrębnić kw dla mojego mieszkania i
    piwnicy i czekać z pół roku (duże miasto) na ten odpis z księgi wieczystej.
    Czy dobrze rozumiem? Może mi ktoś powiedzieć, co mam jeszcze zrobić krok po
    kroku i ile jeszcze z tym związanych jest kosztów?

    Z góry dziękuję za pomoc!

  • 2. Data: 2009-01-07 03:35:54
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "lestat" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wieczystej. Czy dobrze rozumiem? Może mi ktoś powiedzieć, co mam jeszcze
    > zrobić krok po kroku i ile jeszcze z tym związanych jest kosztów?

    Jaki akt notarialny: umowę sprzedaży, przedwstępną umowę sprzedaży,
    ustanowienia odrębnej własności lokalu i jego sprzedaży? A przeczytałeś
    chociaż to co podpisałeś? Jeśli nie jest to umowa przedwstępna, to pod
    koniec aktu powinny być wnioski skierowane do sądu. Podsumowując nic nie
    musisz robić. No chyba, że kupowałeś je na kredyt i masz sobie samodzielnie
    ustanowić hipoteki, wtedy jednak czeka Cię wycieczka do sądu i odprowadzenie
    PCC.

  • 3. Data: 2009-01-07 08:03:41
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Czy dobrze rozumiem? Może mi ktoś powiedzieć, co mam jeszcze zrobić krok
    > po kroku i ile jeszcze z tym związanych jest kosztów?
    Najlepiej zapytaj notariusza on ci wszystko wyjaśni dokladnie.

    Krzysiek