  • 11. Data: 2009-01-08 15:54:10
    Temat: Re: Najszybsze księgowanie przelewów I sesja
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    > Mi wczoraj przyszedl przelew o 12:30 :)

    powtórz eksperyment 100 razy i dopiero wyciągaj wnioski

    mi też czasami przychodzi o 12.30, czasami nawet kilka minut wcześniej
    a oprócz tych "czasami" to "często przychodzi o 13,
    często o 13.30
    a czasami nawet o 14.30

    jak mam ochotę sprawdzić swoje szczęście to kupuję kupon lotka
    a od banku oczekuję stabilności i wypełniania swoich zobowiązań podanych w
    ofercie

    klienci wysłali pieniądze, kurier o 15-tej przyjedzie po paczki a ja sie
    zastanawiam czy dziś będzie dzień z normalnym księgowaniem czy nie bardzo ,
    tak wygląda działanie z mbankiem , dlatego czas na zmiany

    z tego wszystkiego co wyczytałem ciekawie wygląda inteligo, spróbuję u nich

    dzięki wszystkim za pomoc

  • 12. Data: 2009-01-08 17:54:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Pafcik" <s...@s...pl> wrote in message

    > zmieniamy konto firmowe i tu pytanie - w którym banku można liczyc na
    > pewne , stabilne i jak najwczesniejsze godziny sesji przychodzących ?

    Fortis Bank
    Powiadomienie o wpływie na rachunek
    Thu, 08 Jan 2009 10:33:59 +0100 (CET)

    Przelew z mBanku.

    MK

  • 13. Data: 2009-01-09 14:28:03
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    > Fortis Bank
    > Powiadomienie o wpływie na rachunek
    > Thu, 08 Jan 2009 10:33:59 +0100 (CET)

    no i kurcze , właśnie tak powinno być w każdym.. tfu znaczy sie w mbanku

  • 14. Data: 2009-01-09 16:49:26
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Pafcik"

    > no i kurcze , właśnie tak powinno być w każdym.. tfu znaczy sie w
    > mbanku

    ja kiedys jednego dnia zrobilem przelew z Nordei do Fortisa, z Fortisa
    ta sama kwota do Nordei i na koniec jeszcze raz z Nordei do Fortisa -
    nie mogłem się zdecydować :-)
    Te banki porządnie wykonują przelewy Elixirem
    *** blad ***

  • 15. Data: 2009-01-09 21:51:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message

> [...]
    > mogłem się zdecydować :-)
    > Te banki porządnie wykonują przelewy Elixirem

    Na szczescie merge Fortisa z Sygma sie oddalil na troche ;). Bardzo lubie
    Fortisa, nie trzeba miec platynowego pakietu zeby byc po ludzku traktowanym
    :).

    MK

  • 16. Data: 2009-01-09 22:24:56
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MK"
    > Na szczescie merge Fortisa z Sygma sie oddalil na troche ;). Bardzo
    > lubie Fortisa, nie trzeba miec platynowego pakietu zeby byc po ludzku
    > traktowanym :).

    ja się wręcz kiedys ze złotego pakietu przenioslem na e-pakiet
    :-)
    *** blad ***

  • 17. Data: 2009-05-07 23:23:40
    Od: "JohnnyDonZidan" <johnny6@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Najlepiej sobie porównać oferty jakie przedstawiają banki, to że ktoś mówi że ING nie
    ma 3 sesji się myli po prostu kończy o 15, kiedy mBank o 18.15, ale! następnego dnia
    już zaczynają się o 8.00 kiedy mBank dopiero o 12.00

    tabela:
    http://www.money.pl/banki/elixir/

  • 18. Data: 2009-05-08 04:51:07
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "JohnnyDonZidan" <johnny6@WYTNIJ_TOo2.pl> writes:

> [...]
    nie ma 3 sesji się myli po prostu kończy o 15, kiedy mBank o 18.15, ale! następnego
    dnia już zaczynają się o 8.00 kiedy mBank dopiero o 12.00

    Jasne. Z tej tabeli wynika, że ING zaksięguje sesję zanim zostanie
    wysłana :)
    KJ
    --
    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

  • 19. Data: 2009-05-08 06:34:54
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    > (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

    Wow! Ale sygnaturka! Czyżbyś Sławka znał? :)

  • 20. Data: 2009-05-08 21:12:29
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    JohnnyDonZidan napisał(a):
> [...]
    nie ma 3 sesji się myli po prostu kończy o 15, kiedy mBank o 18.15, ale! następnego
    dnia już zaczynają się o 8.00 kiedy mBank dopiero o 12.00

    to rzeczywiscie super! w mbanku pensje wyslana w piatek 3 sesja dostane
    dopiero o 18.15, a w INGu juz o 8!!! w poniedzialek :D

    PG