  • 1. Data: 2010-05-19 19:32:53
    Temat: Przelewy z KK Getin
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Czyżby Getin wycofał się z objęcia prowizją przelewów z KK ? W
    ichniejszej TOiP ani słowa na ten temat, natomiast wszędzie
    zapewnienia, że przelewy traktowane są jako transakcja bezgotówkowa i
    jako taka zwolniona jest z opłat w ramach GP.

  • 2. Data: 2010-05-19 19:59:52
    Temat: Re: Przelewy z KK Getin
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    6g2000vbr.googlegroups.com...
    > Czyżby Getin wycofał się z objęcia prowizją przelewów z KK ? W

    Nie wycofał się.
    http://www.getinbank.pl/289.php

  • 3. Data: 2010-05-19 20:45:03
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 19 Maj, 21:59, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Nie wycofał się.http://www.getinbank.pl/289.php

    A to ?:

    Czy są pobierane opłaty lub prowizje od transakcji?
    Aby nasi Klienci czuli się w pełni komfortowo GETIN Bank nie pobiera
    żadnych prowizji ani od transakcji gotówkowych, ani od transakcji
    bezgotówkowych.

    http://www.karty.getinbank.pl/faq,13.html

  • 4. Data: 2010-05-19 21:00:03
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    9g2000vbd.googlegroups.com...

> [...]
    > Aby nasi Klienci czuli się w pełni komfortowo GETIN Bank nie pobiera
    > żadnych prowizji ani od transakcji gotówkowych, ani od transakcji

    Ja tu widzę dwie potencjalne możliwości żeby to nie było sprzeczne oraz
    trzecią dodatkową:

    - albo przelew nie jest ani transakcją gotówkową ani bezgotówkową, niestety
    istnieją poszlaki przeciwko temu:
    W jaki sposób można dokonywać przelewów za pomocą Karty?
    Kartą można dokonywać przelewów w Oddziałach Banku.
    Przelewy traktowane są jako transakcje bezgotówkowe, przy czym nie wchodzą w
    kwotę 350 zł uprawniającą do zwolnienia z opłaty miesięcznej.
    Przelewy można wykonywać we wszystkich oddziałach Banku.

    - albo te 2,5% to nie jest PROWIZJA tylko OPŁATA (niestety w moim linku
    niefartownie użyli jednak określenia prowizja)

    - albo są z nich niezłe ćwoki.

  • 5. Data: 2010-05-19 21:08:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 19 May 2010 13:45:03 -0700, szczurwa napisał(a):

> [...]
    > czuli się w pełni komfortowo GETIN Bank nie pobiera żadnych prowizji ani
    > od transakcji gotówkowych, ani od transakcji bezgotówkowych.

    Może jeszcze swojego FAQ nie zaktualizowali po ostatnich zmianach
    odnośnie przelewów z kk.

    Xenocide

  • 6. Data: 2010-05-19 22:15:08
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 19 Maj, 23:00, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > - albo są z nich niezłe ćwoki.

    Opowiadam się właśnie za takim rozstrzygnięciem zaistniałego
    problemu...:-)