  • 11. Data: 2005-05-10 18:38:56
    Temat: Re: Multibank rulez, too
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > Chciałbym nieco usprawiedliwić kasjerki.
    > Otóż kasjerzy w bankach są ubezpieczeni m.in. od przyjęcia fałszywek.
    > Problem jest w tym, że banki często zatrudniają ludzi na stanowisku
    > "asystent" lub "doradca klienta", a wsadzają do kasy. Wtedy taka kasjerka
    > (kasjer) odpowiada własną kieszenią.

    Tak może być.
    W moim przypadku wpłatę USD przyjmowała 'Asystent ds. Sprzedaży'

    MAd Hat
    ter

  • 12. Data: 2005-05-10 18:44:11
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > [...]
    >
    > A 2 pozostałe ?

    A postanowiłem nie być drobiazgowy...

    > Może za bardzo nerwowy jesteś ?

    A nie wiem. Ale dochodze do wniosku, ze stanowczo zbyt wymagajacy...
    ... tylko nie wiem czemu, ale wydaje mi sie, ze kiedys ('96, '97, może '98)
    to było jakoś lepiej. I ci pracownicy roznych firm sie jakos bardziej
    starali...

    > Mi też raz czy 2 podpadli, przed
    > wysłaniem umowy o KK bronili się rękami i nogami, ale proste złożenie
    > formalnej reklamacji załatwiło sprawę. :-)

    Tak myslalem, zeby napisac skarge/reklamacje na niechec pracownika do
    wystawienia zaswiadczenia.
    Ale jaki jest sens? Zaswiadczenie, nawet gdyby bylo gratis, bylo mi
    potrzebne jakos na poczatku marca. A teraz to mozna nim najwyzej w piecu
    napalic... Dlugopis mam, kubkow tez mi raczej nie brakuje... Wychodzi, ze
    szkoda czasu i tuszu na pismo...

    MAd Hat
    ter

  • 13. Data: 2005-05-10 20:38:56
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 May 2005 20:44:11 +0200,
    osoba podpisana: $$Szalony_Kapelusznik$$ <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>
    napisała:
    [...]
    > ... tylko nie wiem czemu, ale wydaje mi sie, ze kiedys ('96, '97, może '98)
    > to było jakoś lepiej. I ci pracownicy roznych firm sie jakos bardziej

    Tu niestety muszę sie z Tobą zgodzić, i co gorsza, nie do końca wiem z
    czego to wynika. (Tzn. mam swoje podejrzenia, ale ...)

    KJ

    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

  • 14. Data: 2005-05-10 22:27:41
    Od: "MAGNAT" <m...@p...onet.pl>

    > [...]
    >
    > Tu niestety muszę sie z Tobą zgodzić, i co gorsza, nie do końca wiem z
    > czego to wynika. (Tzn. mam swoje podejrzenia, ale ...)

    W '96 - '98 pracownicy banków zarabiali całkiem nieźle w porównaniu z innymi
    grupami społecznymi, wieć możę to jest powód spadku jakości obsługi???
    A może młodsze pokolenie bankowców jest słabiej wyedukowane? I tu jest pytanie
    czy jest to wina szkolnictwa, dużej rotacji w bankach, słabej jakości i nie
    wielkiej ilości szkoleń??? A może lenistwem pracowników???
    Nie znam odpowiedzi....

    pozdr. M

  • 15. Data: 2005-05-11 07:27:21
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "MAGNAT" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > czy jest to wina szkolnictwa, dużej rotacji w bankach, słabej jakości i
    nie
    > wielkiej ilości szkoleń??? A może lenistwem pracowników???
    > Nie znam odpowiedzi....

    A może marzenie konsumenta zamienia się w jego koszmar? 1 zł? Za dużo! 0,50
    gr? Za dużo! Wszystko za darmo! za darmo! za darmo! ;) Do tego ostra
    konkurencja i odpowiedź gotowa.
    NIESTETY - jeśli niektórzy całkowicie zwariowali (akurat nie piszę tu o
    Kapeluszniku) i są w stanie masowo zmieniać banki bo gdzieś kosztuje przele
    0,50 zł a gdzieś 0 zł (!), jeśli tak ogromna masa klientów kieruje się
    niemal tylko ceną (choć oczkuje czego innego) to jakość wskutek konkurencji
    właśnie zostaje odpowiednio dopasowana do tej ceny. To samo supermarkety i
    inne takie.
    Myślę, że trzeba jeszcze kilku lat, żeby coraz więcej Polaków pojęło, że
    cena nie powinna być głównym wyznacznikiem - zwłaszcza jeśli mamy
    oczekiwania co do obsługi. Bo nie da się płaciś pracownikom dużo jeśli
    usługi mają być tak tanie. Nie da się mieć niestety dobrych pracowników
    płacąc im tak mało...

    pzdr
    topjes

  • 16. Data: 2005-05-11 08:16:25
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    topjes said the following On 2005-05-11 09:27:
    [...]

    [...]

> [...]
    > oczekiwania co do obsługi. Bo nie da się płaciś pracownikom dużo jeśli
    > usługi mają być tak tanie. Nie da się mieć niestety dobrych pracowników

    Hmm, zgodnie z Twoją tezą Pekao Powinno mieć najlepszą obsługę.
    kJ

  • 17. Data: 2005-05-11 08:20:54
    Od: f...@o...pl

    > Jest. I dlatego 25.04 powinno zostac zamkniete. Wczoraj mieliśmy 09.05....

    Hm, to jeszcze raz utwierdza mnie w przekonaniu, dobrze zrobiłem uciekając
    niedawno z Multi. Mi zamknęli z dnia na dzień bez okresu wypowiedzenia.

    Marek

  • 18. Data: 2005-05-11 09:39:38
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Hmm, zgodnie z Twoją tezą Pekao Powinno mieć najlepszą obsługę.

    Kamil, przewertuj jeszcze raz podręcznik z logiki - to nie jest zgodnie z
    moją tezą :) Proszę, nie pisz, że jeśli A=>B to B=>A :)

    pzdr
    topjes

  • 19. Data: 2005-05-11 10:00:15
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    topjes said the following On 2005-05-11 11:39:
    [...]

    > Kamil, przewertuj jeszcze raz podręcznik z logiki - to nie jest zgodnie z
    > moją tezą :) Proszę, nie pisz, że jeśli A=>B to B=>A :)

    Wiem :-)
    Tyle tylko, że na razie niezależnie od tego czy bank drogi czy tani to i
    tak obsługa sie pogorszyła :-(

    KJ

  • 20. Data: 2005-05-11 10:10:09
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    > Wiem :-)
    > Tyle tylko, że na razie niezależnie od tego czy bank drogi czy tani to i
    > tak obsługa sie pogorszyła :-(

    W Pekao pomimo, że bank drogi to niestety pracownicy w placówkach tak samo
    zapieprzają i g... zarabiają - mam znajomą w oddziale Pekao. Pekao jest
    bankiem, który ma gigentyczne zyski i gigantyczne transfery tych zysków. Ale
    płaci tak samo mało jak inni :/

    pzdr
    topjes