  • 11. Data: 2009-05-07 07:07:29
    Temat: Re: [Multibank]Rezygnacja z Aquariusa - wrażenia
    Od: "Mariusz " <m...@g...pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):
    > A po wyjściu z oddziału na OGROMNYM billboardzie widnieje jakaś reklama
    > o jakości, która ma odróżniać bank od Multibanku :)

    Musiales miec jakas straszliwie zawzieta mine :), bo mnie po wykonanym
    przeksztalceniu konta pani zapytala - ale czy jest pan niezadowolony z naszych
    uslug :)? Dalszy ciag rozmowy byl dosc komiczny, nie ma co go przytaczac.
    Glownie wynikalo z niej ze "Jakosc" dostalbym jakbym przyszedl do oddzialu i
    pogadal z konsultantem... No, niestety powiedzialem pani ze wole "Jakos" w
    innym banku, w ktorym nie musze nikogo prosic o wyzszy procent na lokacie.
    Z tym ze ja zamkne konto w multi dopiero za trzy miesiace, a teraz tylko
    przeksztalcilem.

  • 12. Data: 2009-05-07 07:19:37
    Temat: Re: Rezygnacja z Aquariusa - wrażenia
    Od: SM <s...@g...com>

    On 6 Maj, 18:29, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Dzisiaj byłem pożegnać Aquariusa i przekształcić go w zwykły rachunek.
    >
    > Obsługa klienta kompletnie nie zainteresowana powodem takiej decyzji.
    > Zero pytań o przyczynę, brak zainteresowanie czymkolwiek (niby z jednej
    > strony to dobrze, bo jak idę do banku to wiem co robię tym niemniej nie
    > spodziewałem się aż takiego olewającego podejścia).
    >
    > --
    > Mithos

    A w którym byłeś oddziale? Tam gdzie zwykle się obsługiwałeś czy w
    innym?

  • 13. Data: 2009-05-07 07:46:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Członkiem klubu AQ można być jak się posiada konto. Samej KK AQ mieć nie
    > można. Dzisiaj mi to potwierdzono.

    a ja członkiem klubu pozostanę, natomiast kk AQ wymieniłem na silver z
    Aliora ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2009-05-07 16:18:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    SM pisze:
    > A w którym byłeś oddziale? Tam gdzie zwykle się obsługiwałeś czy w
    > innym?

    W innym ponieważ w tym, gdzie się "obsługiwałem" prosta czynność w
    postaci zamiany KK skończyła się chyba po 6 reklamacjach, więc dosyć
    mnie ten oddział zniechęcił.

    W dodatku robiłem to u "zwykłego" doradcy bo Aquarioswego nie było (to
    jakaś plaga, ciągle ich nie ma).

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2009-05-07 16:20:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > a ja członkiem klubu pozostanę, natomiast kk AQ wymieniłem na silver z
    > Aliora ;-)

    Jedyne zalety AQ (po zamknięciu KK) to dla mnie : jedna darmowa wypłata
    z dowolnego bankomatu w miesiącu oraz o 0,1 % wyższe oprocentowanie na
    Multimax, na którym de facto trzymam niewiele :)

    Wykalkulowałem, że bardziej opłaca mi się otworzyć konto w Alior. To co
    trzymam na oprocentowanym na 0% rachunku w Multi przeniosę do Alior i
    wyjdę na tym korzystniej pod każdym względem, a w bonusie dostanę
    bezpłatne wszystkie bankomaty.

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2009-05-17 21:39:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Mam w Multi ustanowione 2 DD, przyslali razem z pismem 2 czyste druki i
    > koperte zwrotna, zakladam wiec ze mozna to zrobic listownie. Generalnie
    > moga konta nie zamykac o ile oczywiscie inne warunki pozostana takie jak
    > przed zmiana TOiP. Niestety w tym m-cu sie nie przekonam, bo przed 5
    > zostala pobrana i zwrocona oplata za kolejny m-c. Tak z ciekawosci
    > poprosze pracodawce zeby przelal mi kase na inny rachunek i zobacze co sie
    > stanie w przyszlym m-cu... o ile wczesniej nie zamkna... Zakladam, ze za
    > miesiac nie bede mial juz Aquariusa i ciagle bede mial aktywna KK Aquarius
> [...]

    DD maja juz status 'anulowano' data modyfikacji 14/05. Rachunek aktywny. No,
    ale juz wiem, ze list dotarl, a podpisu raczej czepiac sie nie moga skoro
    anulowali DD. Prowizje bedzie pobierana dopiero za 2 tygodnie, w tym
    miesiacu nie kierowalem juz zadnej kasy do Multi...

    MK

  • 17. Data: 2009-05-17 22:34:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
> [...]
    > anulowali DD. Prowizje bedzie pobierana dopiero za 2 tygodnie, w tym
    > miesiacu nie kierowalem juz zadnej kasy do Multi...

    A KK AQ możesz mieć nie posiadając zwykłego konta AQ ?

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2009-05-17 22:46:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:guq3e9$gkq$2@news.onet.pl...

    > A KK AQ możesz mieć nie posiadając zwykłego konta AQ ?

    Napisze jak bede mial juz zamkniety rachunek... :)

    MK

  • 19. Data: 2009-05-19 10:49:28
    Od: "Mariusz " <m...@g...pl>

    A z "nowosci" ze strony Multibanku - wprowadzono wlasnie oplate za prowadzenie
    rachunku bilansujacego do multiplanu... 99PLN miesiecznie!!!!

    Zaczynam juz powoli godzic sie z tym ze Multibank z najlepszego banku na
    rynku przeksztalca sie w najgorsze badziewie.

  • 20. Data: 2009-05-19 11:29:24
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Mariusz " <m...@g...pl> writes:

    > A z "nowosci" ze strony Multibanku - wprowadzono wlasnie oplate za prowadzenie
    > rachunku bilansujacego do multiplanu... 99PLN miesiecznie!!!!

    Nie pisz takich rzeczy bo dostanę zawału ... jeśli dobrze rozumiem
    dotyczy to nowych kredytów.

    Inna sprawa, że przy takiej opłacie, to trzeba mocno przemyśleć całe to
    bilansowanie.

    Natomiast w sumie, dobrze, ze zajrzałem do TOiP. Bo tam mamy:
    18. Opłata za wydanie listy haseł jednorazowych 5,00 zł1) 5,00 zł1) 5,00
    zł1) 5,00 zł1) 5,00 zł1) 5,00 zł1

    Chyba czas się przeprosić Toyotą.

    KJ

    --
    The world is coming to an end. Please log off.