  • 1. Data: 2009-05-06 08:36:56
    Temat: LOKATY Open - Noble
    Od: "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Założyłem lokatę w Noble przez Open Finance

    Ale mam zapytanie

    chciałem zrobić jako pełnomocnika swoją żonę - czy do tych lokat da się
    utworzyć pełnomocnika? bo jakoś nie mogę znależć jak to zrobić

    jakby się nie dało - no to wielka lipaaaaaaaa

  • 2. Data: 2009-05-06 08:44:40
    Temat: Re: LOKATY Open - Noble
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > chciałem zrobić jako pełnomocnika swoją żonę - czy do tych lokat da się
    > utworzyć pełnomocnika? bo jakoś nie mogę znależć jak to zrobić
    > jakby się nie dało - no to wielka lipaaaaaaaa

    ale po co? wystarczy z rachunku żony dokonać przelewu 'na lokatę' i zaznaczyć,
    że przelew zwrotny ma być na ten sam rachunek.

  • 3. Data: 2009-05-06 08:54:41
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    otóz nie

    włąśnie bardzo ważne jest aby żona mogła być pełnomocnikiem

    czy da się

  • 4. Data: 2009-05-06 09:18:04
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Końrad N.S. pisze:
    > Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ale po co? wystarczy z rachunku żony dokonać przelewu 'na lokatę' i
    > zaznaczyć, że przelew zwrotny ma być na ten sam rachunek.

    Jedyna różnica jaką widzę to możliwość zerwania lokaty przed czasem.
    Może być istotne przy tej "lokacie rewolwer". Żeby to zrobić trzeba do
    nich zadzwonić, nie da się zerwać lokaty przez internet.

    Proponuję napisać albo zadzwonić do nich i zapytać.

    Jak się nie da to może niech żona będzie jedynym właścicielem lokaty.
    Albo zrobić dwie lokaty z różnymi właścicielami.

    Karol