  • 1. Data: 2009-05-06 08:57:58
    Temat: Gdzie najlepsze biuro maklerskie?
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Chciałbym otworzyć rachunek brokerski - tylko nie wiem w jakim banku ;)

    Najlepiej jakby:
    - otwarcie i prowadzenie rachunku bez opłat
    - możliwie jak najniższe prowizje od obrotu (max obrót - 20-50k - narazie)
    - dobry podgląd i funkcjonalność przez www (nie lubię chodzić do banku -
    chciałbym wszystkie możliwe decyzje podejmować on-line)
    - dobry (aktualny) i najlepiej darmowy podgląd notowań giełdowych.

    Narazie przeglądałem ofertę aliora. Na stronie www wszystko pięknie ale z
    doświadczenia wiem że zawsze sa jakieś haczyki, a ja dopiero zaczynam
    przygodę z giełdą

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-06 09:00:51
    Temat: Re: Gdzie najlepsze biuro maklerskie?
    Od: top <t...@n...com>

    Włodziu wrote:
    > Narazie przeglądałem ofertę aliora. Na stronie www wszystko pięknie ale z
    > doświadczenia wiem że zawsze sa jakieś haczyki, a ja dopiero zaczynam
    > przygodę z giełdą

    Akurat biuro maklerskie to chyba najlepiej działająca częśc Aliora :),
    przynajmniej takie są moje wrażenia. Polecam.

    t0p

  • 3. Data: 2009-05-06 11:10:20
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Włodziu" news:1241600194.659152@d1.icnet

    [ciach]

    bossa?

  • 4. Data: 2009-05-06 11:31:26
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    P.S.
    Zna może ktoś jakąś stronę gdzie było by rzetelne porównanie rachunków
    brokerskich w różnych bankach? (koszty, prowizje, funkcjonalność) - chodzi
    mi o takie porównanie jak jest np. dla kont osobistych czy
    oszczędnościowych.

    Szukałem na google ale nie mogę nic ciekawego znaleźć.

  • 5. Data: 2009-05-06 13:30:44
    Od: zgred <z...@n...com>

    Włodziu pisze:
> [...]
    >
    > Narazie przeglądałem ofertę aliora. Na stronie www wszystko pięknie ale z
    > doświadczenia wiem że zawsze sa jakieś haczyki, a ja dopiero zaczynam

    Jeśli dopiero zaczynasz, to szczególnie polecam bossa.
    Nie jest "najtańsze", ale za to dość elastyczne (kilka opcji do wyboru,
    zmiany on-line w serwisie inetowym).
    Notowania - zależy jak chcesz spekulować. Do gry intraday na kontraktach
    potrzebujesz notowania bez opóźnień, a tego nikt Ci nie da gratis.
    Bossa ma kilka kanałów dostępu do danych (w razie awarii jednego systemu
    są dostępne kolejne), ma dobry dział "edukacja", odpowiadają na mejle,
    ich człowiek rzeczowo wypowiada się czasami na pl.biznes.wgpw.
    Miałem tych rachunków maklerskich w sumie tak pod 10, a koniec końców
    zostałem przy bossa.

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.