  • 41. Data: 2009-05-19 20:56:10
    Temat: Re: [Multibank]Rezygnacja z Aquariusa - wrażenia
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Hahaha... juz sobie wyobrazam jak by zareagowali klienci Fortisa.... Mam
    > konto u nich od 2006 roku, do tej chwili zadnych znian na niekorzysc
    > klienta. Obsluga rewelacyjna. Spokojnie moge polecic pakiet zloty w FB.
    > Pierwszy rok bez oplat, do tego wystarczy VG i wszystkie transakcje
    > bezgotowkowe w PL bezprowizyjne. Nawet w najmniejszej wiosce na poczcie
    > mozesz wyplacic bez prowizji, o ile oczywiscie dysponuja terminalem...

    To samo mogę w Aliorze bez konta Gold :)

    --
    Mithos

  • 42. Data: 2009-05-19 21:00:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:guv6ee$mdq$2@news.onet.pl...

    > To samo mogę w Aliorze bez konta Gold :)

    A kto pisal, z nie w kazdym bankomacie da sie wyplacic? No i ta tradycja
    Aliora ;). Po FB wiem czego sie spodziewac i zapracowali na moj szcunek, o
    Aliorze trudno mi powiedziec, ze mozna im zaufac, na starcie zaliczyli wtope
    z TOiP. Jaka masz gwarancje, ze nie zroba tego jeszcz raz? Tyle, ze tym
    razem moga sie nie wycofac.

    MK

  • 43. Data: 2009-05-19 21:01:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Alior nadaje się świetnie, mają nawet rachunek maklerski spięty z rorem,
    > jak w BRE.

    Nawet chcieli mi to zakładać ale odmówiłem :)

    > Tylko przeraża mnie ich polityka kredytowa, jak chciałem przenieść karty
    > na 80k było przerażenie, pytanie co się stanie jak będę chciał przenieść
    > wszystkie linie z BRE...:-( Bo płacenie za linie w BRE a trzymanie
    > depozytów w Aliorze to średni biznes. Karty w mBanku nawet by mogły tam
    > zostać, z Multi bym się tylko ewentualnie wynosił. Oj nie będzie mi łatwo.

    Ja mam aktualnie zadłużenie ok 4k PLN na wszystkich KK (w dodatku w GP
    ;) , więc mi żadne linie kredytowe potrzebne nie są.

    KK też w zasadzie przestaje mi być potrzebne do życia i docelowo zostanę
    z jedną z limitem ok 10k PLN.

    Aktualnie używam głownie gotówki (Alior wymiata) i sporadycznie płacę KK
    (ostatnio za PlayStation 3 płaciłem ;)

    Co do depozytów to aktualnie % wszędzie są marne i przy kwotach jakie
    tam trzymam nie ma dla mnie znaczenia czy % jest 4,5 czy 6%.

    --
    Mithos

  • 44. Data: 2009-05-19 21:13:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
> [...]
    > o Aliorze trudno mi powiedziec, ze mozna im zaufac, na starcie zaliczyli
    > wtope z TOiP. Jaka masz gwarancje, ze nie zroba tego jeszcz raz? Tyle,

    Do Multibanku też miałem zaufanie, które w ciągu ostatnich kilku
    miesięcy całkowicie zniknęło. A przecież jest to bank z tradycjami, w
    którym rachunek mam już kilka ładnych lat.

    Aktualnie na rynku bankowym istnieje taka atmosfera, że do nikogo nie
    można mieć zaufania. Trzeba ciągle przeglądać TOiP i pbb, żeby się nie
    okazało, iż nagle zostaniemy obciążeni opłata 100 PLN za nie korzystanie
    z czegoś tam, która to opłata zostaje wprowadzona tylnymi drzwiami.

    Wracając do Aliora : testowałem już kilka bankomatów (PKO BP, Pekao, KB,
    Eurobank, ING, Millenium) i wszędzie sie dało.

    Podobnie było z telefonami komórkowymi i Play. Niby też nie było wiadomo
    czy można im ufać, ale jak już sie przeniosłem do nich z Ery to nagle
    się okazało, że rozmowa może być głośna, czysta i bez zaników sygnału, w
    dodatku oferta (oraz regulamin i umowa) prosta jak konstrukcja cepa, a
    do tego najlepsza na rynku. I jestem już z nimi prawie 1,5 roku - w tym
    czasie złożyłem 0 reklamacji i miałem zero problemu z czymkolwiek.

    Kilka tygodni temu taki Play Fresh zrobił największa rewolucję od czasów
    Heyah, a takie tuzy komórkowe (cieszące się "tradycją i zaufaniem") jak
    Orange czy Era wprowadziły jakieś pseudo kosmetyczne zmiany z
    pierdyliardiem gwiazdek :)

    Trzeba korzystać z nowości i nowych usług, bo inaczej wszyscy powinniśmy
    tkwić w Pekao czy PKO BP, a telefon mieć wyłącznie TPSA.

    --
    Mithos

  • 45. Data: 2009-05-19 23:15:20
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Aktualnie na rynku bankowym istnieje taka atmosfera, że do nikogo nie
    > można mieć zaufania.

    Aktualnie tylko?

    Jest takie okreslenie, z ktorym pierwszy raz sie spotkalem chyba na
    kursie prawa jazdy - "ograniczone zaufanie".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 46. Data: 2009-05-20 07:37:01
    Od: otrov <o...@w...pl>

    Mithos pisze:

    > Faktycznie ! Co za debilny bank. Gdybym wiedział, iż planują takie coś
    > to zamiast zmieniać AQ na "zwykłe" konto to bym po prostu zamknął
    > rachunek. Czeka mnie kolejna wizyta w oddziale jak widać.
    >
    > Trzeba się śpieszyć zanim wprowadzą opłatę za zamknięcie rachunku (na
    > razie w TOiP jest zero ale przecież lada chwila może być i 100 PLN).

    Ja co prawda mam AQ, ale też czuję się zniesmaczony, że chyba w
    niedługim czasie pożegnam się z tym bankiem - po takim numerze jak teraz
    (zero informacji n/t podwyżki) nie zdziwiłbym się jakby wprowadzili np.
    opłatę za zamknięcie. I od razu dodatkową opłatę za rezygnację z
    zamknięcia :-)

    o.

  • 47. Data: 2009-05-26 09:37:27
    Temat: Re: Rezygnacja z Aquariusa - wrażenia
    Od: m...@i...pl

    On 18 Maj, 00:46, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Napisze jak bede mial juz zamkniety rachunek... :)

    No, i stalo sie... Multikonto Aquarius zostalo zamkniete... KK AQ
    aktywna, wiec zgodnie z moimi oczekiwaniami. Co ciekawe nie zostaly
    zamkniete takze: konto oszczednosciowe Aquarius oraz Multimax
    Aquarius... a to juz ponad moje oczekiwania, bo te rachunki bez
    multikonta sa bezuzyteczne...
    Na potwierdzenie http://macka.w.interia.pl/multi.html

    MK

  • 48. Data: 2009-05-26 09:43:48
    Od: "Mariusz " <m...@g...pl>

    m...@i...pl napisał(a):
    > aktywna, wiec zgodnie z moimi oczekiwaniami. Co ciekawe nie zostaly
    > zamkniete takze: konto oszczednosciowe Aquarius oraz Multimax
    > Aquarius... a to juz ponad moje oczekiwania, bo te rachunki bez

    Ja bylem z tym nawet przy jakiejs okazji w oddziale, po tym jak dowiedzialem
    sie ze mieszaja cos z wprowadzaniem oplat za rozne rachunki. Pani
    wytlumaczyla mi ze to tylko taka sciema, bo ona w swoim systemie ma wszystkie
    te rachunki pozamykane co udowodnila mi pokazujac to na swoim monitorze.
    Potem powiedziala ze skoro tak bardzo chce, to ona mi to usunie - i
    faktycznie usunela ;) - nie zagladalem jej przez ramie, moze odpalila baze
    danych i pojechala to z lapki :)