  • 1. Data: 2004-01-14 11:30:18
    Temat: [Multibank] Problemy z KK
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Witam!

    Chciałbym zrobić małą rysę na szkle jakim jest wizerunek Multibanku i
    kreowanie się na super bank.

    Ponad miesiąc temu tj. 8 grudnia złożyłem wniosek o KK (przez internet).
    Chciałem skorzystać z tej promocji KK za darmo jezeli bede przekazywal tam
    wnagrodzenie. Ponieważ tam i tak przelewam co miesiąc pensję więc nie byl to
    dla mnie problem. Trzy albo cztery dni później grzecznie udałem się do
    oddziału i złożyłem wszystkie wymagane dokumenty tj. zaświadczenie o
    zarobkach, ksero dowodu.
    Do dnia dzisiejszego nie uslyszalem od banku ani be ani me. Dzwonilem na
    Multilinie kilka razy od tamtej pory i za każdym razem slyszalem, że wniosek
    zostal zarejestrowany i ze prosze czekac na decyzje kredytową. Dzisiaj
    zniecierpliwiony zadzwonilem po raz kolejny i dosyć stanowczo poprosilem o
    wyjaśnienia i o to co po 15 minutach (gdy Pani konsultantka sprawdzala)
    uslyszalem.... "Od 8 grudnia żadne dokumenty papierowe z oddziału Multibanku
    we Wrocławiu nie doszly... !!!" Jak dla mnie to SZOK, złożyłem reklamację,
    katastrofa. Gorzej niż w PKO BP (choć tam zapewne teraz zostałbym obsłużony
    lepiej). A już zdążyłem się przyzwyczaić do tego banku. Chyba jednak
    faktycznie przerosła ich liczba klientów. Także jak coś będziecie załatwiać
    w oddziale Mutiego we Wrocławiu (ten na placu Teatralnym) to bądźcie czujni.

    Pozdrawiam wszystkich MultiFanów :) do których też się do tej pory
    zaliczałem
    Michał Masłowski