  • 1. Data: 2004-01-14 10:48:22
    Temat: Fundusze Akcji w dol od poniedzialku ?
    Od: "Przemek" <p...@g...pl>

    Uwierzylem, ze do piatku zarobie na funduszach akcji pare zloty. Zdazylem
    przekonwertowac ze zrownowazonych na akcyjne. Mam sygnaly, ze od
    poniedzialku gielda pojedzie w dol. Wiem ze Fundusze akcji reaguja na te
    sygnaly z opoznieniem. Jesli rzeczywiscie bedzie ostry zjazd to zapewne
    Fundusze akcji tez pojda ostro w dol ?
    Wolalbym przeskoczyc taki dolek i znow ulokowac sie na drabince idacej w
    gore :)
    Jakie jest Wasze zdanie o tym, czy w przypadku Funduszy akcyjnych moja
    operacja ma szanse powodzenia ?

  • 2. Data: 2004-01-14 11:04:05
    Temat: Re: Fundusze Akcji w dol od poniedzialku ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Przemek <p...@g...pl> wrote:
    > Jakie jest Wasze zdanie o tym, czy w przypadku Funduszy akcyjnych moja
    > operacja ma szanse powodzenia ?

    pytaj od tych co daja te sygnaly, czyli na pl.biznes.wgpw :D
    P.S. Gdzie chcesz konwertowac? w mBanku i Multi - nie ma sprawy - gdzie
    indziej - chyba sie nieoplaca jednak

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2004-01-14 11:50:25
    Od: "Przemek" <p...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:bu37ml$260$1@news.onet.pl...

    >Gdzie chcesz konwertowac? w mBanku i Multi - nie ma sprawy - gdzie
    > indziej - chyba sie nieoplaca jednak

    Wlasnie w mBanku. WIG20 szczytuje. Wczoraj na akcyjnych mozna bylo zyskac,
    jak dlugo sie ten trend utrzyma nie wiadomo ?

  • 4. Data: 2004-01-14 11:51:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Przemek <p...@g...pl> wrote:
    > Wlasnie w mBanku. WIG20 szczytuje. Wczoraj na akcyjnych mozna bylo
    > zyskac, jak dlugo sie ten trend utrzyma nie wiadomo ?

    Jak przelamie 1700 to czeka nas hossa ;)
    Ja tam sie na tym nie znam - pytaj na biznes.wgpw ;)

  • 5. Data: 2004-01-14 12:17:02
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Przemek z adresu: <p...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > zjazd to zapewne Fundusze akcji tez pojda ostro w dol ?
    > Wolalbym przeskoczyc taki dolek i znow ulokowac sie na drabince

    Zbyt nerwowo do tego podchodzisz.:)
    Zajmując pozycję (czyt. nabywając jednostki), z góry zakładasz ile możesz
    stracić. Dopiero kiedy wycena spadnie do założonego poziomu - sprzedajesz.
    Jeżeli rośnie - podnosisz stopniowo linie obrony zysku (np. maksimum - 10%).
    Jeżeli skończy się trend rosnący, wykres dotknie lub przebije twój poziom
    obrony - sprzedajesz z zyskiem. W tym wypadku: maksimum - 10% - ewentualna
    strata wartości w dniu sprzedaży.
    Ale przede wszystkim jesteś odporny na lokalne wahania, które w funduszu
    akcji są czymś najzupełniej normalnym. No i śpisz spokojnie ;)

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*