  • 1. Data: 2004-01-14 11:27:55
    Temat: MultiBank - kolejne dwa fundusze w Centrum Oszczędzania
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - poszerzył ofertę Centrum
    Oszczędzania o kolejne 2 Fundusze Inwestycyjne: fundusz akcji GTFI FIO Akcji
    oraz fundusz hybrydowy GTFI FIO Stabilnego Wzrostu. Poszerzenie ilości
    dostępnych funduszy podyktowane jest rosnącym w 2004 roku potencjałem
    polskiej GPW, który pozwala w dłuższym horyzoncie czasu myśleć o dokonywaniu
    zyskownych inwestycji.
    calosc: http://banki.prnews.pl/index.php/display,4029

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2004-01-14 11:45:01
    Od: "Inwestor" <i...@N...wp.pl>

    napisał w wiadomości news:bu393a$3so$1@news.onet.pl...
> [...]
    > dostępnych funduszy podyktowane jest rosnącym w 2004 roku potencjałem
    > polskiej GPW, który pozwala w dłuższym horyzoncie czasu myśleć o

    w mBanku są już od kilkunastu dni!!! :)
    POZDR