  • 1. Data: 2004-01-14 10:56:57
    Temat: mBank i kurier
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

    cze

    czy mial ktos problemy z umowieniem sie z kurierem w godzinach pozniejszych
    (18ta i pozniej)
    ja jakos nie moge sie doczekac az bedzie mu pasowal dzien i godzina przeze
    mnie proponowana :(

    slovek

  • 2. Data: 2004-01-14 11:20:51
    Temat: Re: mBank i kurier
    Od: "evelyna" <e...@r...fm>

    Użytkownik "slovek" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (18ta i pozniej)
    > ja jakos nie moge sie doczekac az bedzie mu pasowal dzien i godzina przeze

    Ja nie mialam. Poprosilam zeby byl po 20, a moj maz umowil sie nawet po 21 i
    nie bylo zadnego problemu.
    Faktem jest, ze kurierzy nie lubia przesylek z umowami z mbanku :-)
    pozdro
    ewelina

  • 3. Data: 2004-01-14 12:01:06
    Od: "Billy The Kid" <f...@b...pl>

    Użytkownik "evelyna" <e...@r...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie bylo zadnego problemu.
    > Faktem jest, ze kurierzy nie lubia przesylek z umowami z mbanku :-)

    ja musialem interweniowac w centrali.. Po dwu tygodniowej przepychance z
    kurierem, i moich skargach do banku na kuriera, odwiedzil mnie z przesylka
    sam dyrektor najblizszej placowki kuriera. :-]