  • 1. Data: 2010-05-31 14:25:01
    Temat: Mille - konto internetowe
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    Mille ma w ofercie od pewnego czasu konto internetowe - bezpłatne w
    większości.
    Zasadniczo nic ciekawego, ale wciska je również dotychczasowym klientom;
    ciekawe w jakim celu? Macie jakieś pomysły?

    Przeszedł może ktoś na obsługę kredytu hipotecznego z tego konta
    (zamiast z "normalnego", płatnego - po zamknięciu tego drugiego)?

  • 2. Data: 2010-05-31 15:49:24
    Temat: Re: Mille - konto internetowe
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    ~|_ukasz wrote:

> [...]
    > Zasadniczo nic ciekawego, ale wciska je również dotychczasowym klientom;
    > ciekawe w jakim celu? Macie jakieś pomysły?

    zeby im dupy w oddzialach nie zawracali, bo jak juz spadnie frekwencja
    w placowka, to prezes kogos zwolni i bedzie premia za optymalizacje
    kosztow :>

    > Przeszedł może ktoś na obsługę kredytu hipotecznego z tego konta
    > (zamiast z "normalnego", płatnego - po zamknięciu tego drugiego)?

    do obslugi kredytu nie potrzebujesz konta internetowego, wystarczy
    "normalne platne konto" przekonwertowac na darmowe lokacyjne.

  • 3. Data: 2010-06-01 10:02:22
    Od: michaca <m...@g...com>

    > do obslugi kredytu nie potrzebujesz konta internetowego, wystarczy
    > "normalne platne konto" przekonwertowac na darmowe lokacyjne.
    lokacyjne? moze masz na mysli "techniczne", ktore ma jedna, "mala"
    wade - brak podgladu przez internet...

  • 4. Data: 2010-06-01 15:13:03
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    michaca wrote:

    > lokacyjne? moze masz na mysli "techniczne", ktore ma jedna, "mala"
    > wade - brak podgladu przez internet...

    jaki brak podgladu? ja mam podglad do lokacyjnego.