  • 1. Data: 2010-05-31 21:12:59
    Temat: Konto w Citibanku
    Od: krzyh <k...@g...com>

    Witam
    Ponieważ jak wyczytalem na www od jutra w Citi jest promocja kont
    gdzie wszystkie bankomaty sa za free, karta za free i konto za free
    proszę o opinie czy warto się całkowicie "przenieść" z kontem do ww
    banku. Jakie sa zalety/wady. Obecnie mam konto w aliorbanku, ale
    wkurza mnie ze po ponad roku ich system internetowy dalej szwankuje...
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-31 21:22:57
    Temat: Re: Konto w Citibanku
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-05-31 23:12, krzyh pisze:
> [...]
    > banku. Jakie sa zalety/wady. Obecnie mam konto w aliorbanku, ale
    > wkurza mnie ze po ponad roku ich system internetowy dalej szwankuje...

    W Citi cały system jest dużo gorszy. Przynajmniej był jakieś 2 lata temu
    ale od tego czasu chyba nic się nie zmieniło (poza tunningiem
    wizualnym). Zresztą tam od wielu lat nic się na lepsze nie zmienia.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2010-05-31 21:27:37
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "krzyh" <k...@g...com> napisał w wiadomości grup
    1g2000vba.googlegroups.com...
> [...]
    > proszę o opinie czy warto się całkowicie "przenieść" z kontem do ww
    > banku. Jakie sa zalety/wady. Obecnie mam konto w aliorbanku, ale

    IMO z Aliora do Citi nie warto.

  • 4. Data: 2010-05-31 21:48:54
    Od: krzyh <k...@g...com>

    On 31 Maj, 23:27, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Użytkownik "krzyh" <k...@g...com> napisał w wiadomości grup
    1g2000vba.googlegroups.com...

    > IMO z Aliora do Citi nie warto.

    mam kk w citi "od zawsze" za darmo , wiec to nie jest tak ze nic o
    nich nie wiem
    bardzo podoba mi się ich "elastyczne" podejscie do klienta np w
    sprawie zwalniania z oplat za ta karte

    a czego mi brakuje w aliorze:
    - lepiej oprocentowanych lokat/kont oszczednosciowych, to co teraz
    jest to zenada
    - kontaktu z bankiem przez internet (a to w citi działa świetnie)
    jakos nie lubie wisiec na telefonie i sluchac melodyjek

    czego brakuje w citi:
    - darmowego "maklera", ale akurat w tym momencie koniunktura srednia...

  • 5. Data: 2010-05-31 22:10:48
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "krzyh" <k...@g...com> napisał w wiadomości grup
    1g2000vbl.googlegroups.com...

    Jeśli chodzi o całokształt to moim zdaniem Citi się do Aliora nie umywa w
    standardowych sytuacjach. Zapewne zazwyczaj wygrywa w sytuacjach
    niestandardowych.

    > mam kk w citi "od zawsze" za darmo , wiec to nie jest tak ze nic o
    > nich nie wiem
    > bardzo podoba mi się ich "elastyczne" podejscie do klienta np w
    > sprawie zwalniania z oplat za ta karte

    Dla mnie brak jasnych zasad zwalniania z opłat to wada. Oba banki mają
    wysoce ortodoksyjną politykę kredytową jeśli chodzi o dobre produkty,
    szczególnie dla osób bez umowy o pracę. Citi ma znacznie bardziej rozwinięte
    tendencje do wciskania chłamu typu kredyty gotówkowe na 40% rocznie, jakieś
    dokładane ubezpieczenia od niczego itp. Citi to dinozaur, który z
    największym trudem stara się mniej lub bardziej udolnie gonić rynek. Nacisk
    na cross-selling chłamu będzie tam najprawdopodobniej coraz większy. Obawiam
    się, że jeśli przyzwyczaiłeś się do standardów interfejsu Aliora, ciężko to
    przeżyjesz.

    > a czego mi brakuje w aliorze:
    > - lepiej oprocentowanych lokat/kont oszczednosciowych, to co teraz
    > jest to zenada

    Citi nie będzie tu chyba lepsze. Citi ma też o wiele większe doświadczenie i
    praktykę w zastawianiu pułapek na klientów.

    > - kontaktu z bankiem przez internet (a to w citi działa świetnie)
    > jakos nie lubie wisiec na telefonie i sluchac melodyjek

    To akurat wybitnie na korzyść Citi. Zarówno kontakt przez Internet jak i
    profesjonalna Citi-linia.

    > czego brakuje w citi:
    > - darmowego "maklera", ale akurat w tym momencie koniunktura srednia...

    Nigdy nie korzystałem z usług DM Handlowego, ale nie wyobrażam sobie aby
    było ono lepsze od aliorowego. Czy jest tam choćby spięcie z kontem
    osobistym? Bo że prowizjami nie są w stanie konkurować to wiem w ciemno.

    Alior ma rzeczywiście fatalną w skutkach wadę - zbyt często nie działa. Ale
    to łatwiejsze do poprawienia niż zmiana oferty produktowej.

  • 6. Data: 2010-06-01 05:41:58
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 1 Cze, 00:10, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Alior ma rzeczywiście fatalną w skutkach wadę - zbyt często nie działa. Ale
    > to łatwiejsze do poprawienia niż zmiana oferty produktowej.

    Hm... do mnie dotarly pogloski, ze w niedalekiej przyszlosci ma sie
    pojawic kilka fajnych rzeczy w Citi :). Z otwieraniem konta bym sie
    wstrzymal z miesiac, jesli ktos nie potrzebuje pilnie ;).

    MK

  • 7. Data: 2010-06-01 06:25:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 31 May 2010 22:41:58 -0700, MK napisał(a):

    > Hm... do mnie dotarly pogloski, ze w niedalekiej przyszlosci ma sie
    > pojawic kilka fajnych rzeczy w Citi :). Z otwieraniem konta bym sie
    > wstrzymal z miesiac, jesli ktos nie potrzebuje pilnie ;).

    No a Ci którzy mają już po kilka kont, to się chyba wstrzymywać nie
    muszą? ;)

    --
    xbartx