  • 11. Data: 2008-09-01 08:19:09
    Temat: Re: Mała czarna?
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Tomek <d...@d...dd> napisała:

    >Chociaż tez taki wątek się pojawia:
    >http://www.mbank.pl/images/karty/mala_czarna2.jpg

    Może jakaś "niepełnowymiarowa" karta?
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 12. Data: 2008-09-01 11:54:23
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > ktoś wie co to będzie? Albo gdzieś już więcej piszą?
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam
    > czak
    > http://www.mbank.net.pl/503
    może coś a la czarna KK jaka jest w Multi...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2008-09-01 12:59:17
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czaki <w...@o...pl> napisał(a):

    > http://www.mbank.pl/mala_czarna/index.html
    > ktoś wie co to będzie? Albo gdzieś już więcej piszą?

    A może to?
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Jesienna-kampania-ba
    nkowa-w-mediach-juz-za-
    chwile-1823559.html
    2gi akapit:
    "Co szykuje zatem mBank dla takich klientów? Na początek platynową kartę
    kredytową."
    Pozdrawiam
    Michał

  • 14. Data: 2008-09-01 13:07:02
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MrMrooz <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
    > A może to?
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Jesienna-kampania-ba
    nkowa-w-mediach-juz-za-
    > chwile-1823559.html
    Adres skrócony:
    http://tnij.org/bqjs

    Michał M

  • 15. Data: 2008-09-01 18:26:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MrMrooz napisał(a):
    > Adres skrócony:
    > http://tnij.org/bqjs

    Ciekawe. Jednakze, po co miec konto w mBanku skoro rowniez darmowy
    Multibank, ma to samo tylko lepsze, a do tego placowki ?

    Jedyna zaleta mBanku byla darmowosc. W obliczu tego, ze teraz nawet
    banki tzw. "marmurowe" sa darmowe, jedyna zaleta odpadla. Bo fajny
    podglad online to mozna miec tez gdzie indziej.

    IMO mBank sie skonczyl.

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2008-09-01 18:34:55
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Jedyna zaleta mBanku byla darmowosc. W obliczu tego, ze teraz nawet banki
    > tzw. "marmurowe" sa darmowe, jedyna zaleta odpadla. Bo fajny podglad
    > online to mozna miec tez gdzie indziej.
    >
    > IMO mBank sie skonczyl.

    dokładnie tak jak piszesz...mBank nie ma juz zadnej przewagi konkurencyjnej
    wiec po co korzystac z jego uslug jezeli rozpatrzenie reklamacji lub wniosku
    (vide post o zmianie limitu kredytu w KO) jest dla jego pracownikow "trudny"
    do zalatwienia i czeka sie na zalatwienie sprawy tygodniami...

    jak wejdzie Alior i Allianz to wiekszosc lepszych (majacych kase) klientow z
    mBanku odejdzie do konkurencji

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2008-09-01 18:41:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > jak wejdzie Alior i Allianz to wiekszosc lepszych (majacych kase) klientow z
    > mBanku odejdzie do konkurencji

    Juz teraz chyba odplyw klientow jest znaczny bo i konkurencjnosc banku
    jest zadna. W dodatku stali klienci zrazaja sie nieudolnoscia
    pracownikow banku np. przy rozpatrywaniu reklamacji czy roznych wnioskow
    - co gorsza nie da sie na to nic poradzic, bo oddzialow nie ma. Ja
    uzywam mBanku jako micro skarbonki i banku awaryjnego (debetowke trzymam
    w domu) np. na wypadek utraty portfela oraz wylaczenie do Allegro
    (przyjmuje tam wplaty za aukcje i wrzucam na eMax+).

    Swoja droga ciekawe co pokaze Alior. Na razie mam u nich 40 zl na
    wirtualnym koncie za jakies tam odpowiedz na dziwne pytania.

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2008-09-02 07:38:54
    Od: Tomek <d...@d...dd>

    Mithos pisze:
> [...]
    > banki tzw. "marmurowe" sa darmowe, jedyna zaleta odpadla. Bo fajny
    > podglad online to mozna miec tez gdzie indziej.

    Tzn które marmurowe banki sa darmowe? Bo szukalem ostatnio jakiejs
    realnej alternatywy dla mBanku i nic. Albo platne debetowki (fakt ze
    niewiele) albo oplata za konto ale jakies inne dziwne oplaty. Zaleta
    mBanku jest tez pomimo wszystko naprawde spora siec bezplatnych
    bankomatow co w przypadku bankow marmurowych nie jest takie oczywiste.
    mBank jest z zasadzie darmowy jesli chodzi o codzienne uzywanie i
    koniec. Naprawde ciezko mi po tych paru latach z tym bankiem przejsc do
    innego banku i placic za cos co do tej pory mialem za darmo.

    Alternatywy? Poprosze o przyklady (mam nadzieje skorzystam) :)

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 19. Data: 2008-09-02 08:08:59
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Alternatywy? Poprosze o przyklady (mam nadzieje skorzystam) :)

    Multibank - to samo, tak samo, ale masz siec placowek, w ktorych mozesz
    zalatwic wiele spraw na ktore w mBanku trzeba czekac tygodniami...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2008-09-02 09:02:01
    Temat: Re: Maa czarna?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 01 Sep 2008 20:34:55 +0200, RobertS napisał(a):

> [...]
    > sprawy tygodniami...
    >
    > jak wejdzie Alior i Allianz to wiekszosc lepszych (majacych kase)
    > klientow z mBanku odejdzie do konkurencji

    Tak do końca to pięknie nie jest, bo jednak na tym Multi trzeba trochę
    gotówki przelać (nie jest to jakaś oszałamiająca kwota, ale trzeba o tym
    po prostu pamiętać) a mbank może sobie stać odłogiem miesiącami.
    Co jeszcze ważne, to dla tych, którzy siedzą za granicą posiadanie
    oddziału też mija się z celem, więc mbank jest rozwiązaniem raczej
    lepszym niż Multi. Psujące się wpłatomaty mają identyczne, kursy walut
    też, mbank ma wypłaty ze wszystkich bankomatów na świecie gratis - znowu
    punkt dla tych zagranicznych klientów. Reasumując zależy dla kogo i jakie
    potrzeby.

    PS W Multi byłem i wiem, że jest tam średnio jak gdzie indziej, ale fakt,
    że przy możliwości uzyskania darmowego konta, oferta jest naprawdę dobra.

    Xenocide