  • 31. Data: 2008-09-03 15:45:57
    Temat: Re: Mała czarna?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > To straszne, idę się wstydzić. Wszystkie konta i prawie wszystkie karty,
    > które mam, są bowiem za darmo.

    Ja nie tyle, ze prawie a wszystkie KK i konta mam darmowe. Co nie
    zmienia faktu, ze gdybym za dobre konto mial placic 2zl czy 5zl
    miesiecznie to w zaden sposob, by sie to nie odbilo na mojej kondycji
    finansowej, poniewaz jest to kwota marginalna.

    Co wiecej za idealne konto moglbym placic znacznie wiecej pod warunkiem,
    ze dostalbym w jednym banku dokladnie to czego oczekuje.

    --
    Mithos

  • 32. Data: 2008-09-03 15:47:34
    Temat: Re: ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > Przesadzasz! Większość moich znajomych, którzy pracują w .pl lub .uk or
    > sth mają konta w mbanku, bo przelewanie pieniędzy między sobą, a więc
    > rozliczania się, idzie tak jak pieniądze z ręki do ręki. Jest to bardzo
    > wygodne. Do tego darmowe przelewy i niezła sieć bankomatów. Jeżeli nie
    > trzeba więcej to po co kombinować?

    Ja rowniez mam konto w mBanku, ktore uzywam do :
    - Allegro,
    - jako tajna skarbonke (eMax+).

    > PS No i 'ficzery' najpierw są w mbanku a dopiero później w Multi i to też
    > nie zawsze, bo darmowych wypłat z bankomatów na całym świecie się chyba
    > Multi jeszcze nie dorobiło - o ile się nie mylę oczywiście.

    To prawda, przeciez ja nie sugeruje ze Multi jest najlepsze na swiecie.
    Po prostu DLA MNIE jest znacznie lepsze niz mBank.

    --
    Mithos

  • 33. Data: 2008-09-03 15:48:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    gornik napisał(a):
    > Visa Platinum
    > Jest już info na stronie
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=218

    Karta fajna ale niestety chipowa :/

    --
    Mithos

  • 34. Data: 2008-09-03 21:35:20
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 03 Sep 2008 17:45:57 +0200, Mithos napisał(a):

    > Co wiecej za idealne konto moglbym placic znacznie wiecej pod warunkiem,
    > ze dostalbym w jednym banku dokladnie to czego oczekuje.

    A co Ty rozumiesz po pojęciem "idealne konto"?
    Bo ja mam owszem konta jeszcze w kilku innych bankach, ale moim
    podstawowym kontem jest konto w mBanku i ono w zasadzie spełnia
    wszystkie moje oczekiwania.
    Wiec chętnie się dowiem, czego takiego Ci w mBanku brakuje, za co byłbyś
    gotów płacić co miesiąc.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 35. Data: 2008-09-04 16:46:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Chris napisał(a):
    > Wiec chętnie się dowiem, czego takiego Ci w mBanku brakuje, za co byłbyś
    > gotów płacić co miesiąc.

    1. Obsluga na WYSOKIM poziomie (w mBanku jest tragiczna),
    2. Max. 7 dniowy termin rozpatrywania reklamacji,
    3. Oddziały (otwarte np. do 19 czy 20).

    Tego mi brakuje w mBanku. Bank idealny procz tego powinien miec swietny
    podglad online (np. taki jak mBank czy Multibank), bezplatne wszystkie
    bankomaty, szeroka oferte kart kredytowych z roznych systemow (w tym
    partnerskich) oraz mozliwosci zarabiania (konto oszczedniosciowe,
    fundusze itp. - wszystko jest w mBanku czy Multibanku) oraz okreslone
    przywileje dla stalych klientow, w tym takze elastycznosc (po co mam
    przynosic jakies papiery i zaswiadczenia o zarobkach/dochodzie skoro
    bank od kilku lat wie ile wplywa pieniedzy na moje konto i moze sobie na
    podstawie tego wyrobic okreslona opinie).

    --
    Mithos

  • 36. Data: 2008-09-05 19:00:47
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message
    > W mojej wypowiedzi chodzilo jedynie o to, ze 2 zl/miesiecznie jest to
    > kwota na tyle niska, ze mozna ja w zasadzie pominac. Oczywiscie w
    > przypadku normalnego rachunku uzywanego jako konta glownego.

    OK, to ja zaloze sobie konto za 2 zl/mc a ty bedziesz mi za to placil, ok?

  • 37. Data: 2008-09-05 19:02:03
    Od: "ygreko" <...@...com>

    > MarekZ napisał(a):

    > Co wiecej za idealne konto moglbym placic znacznie wiecej pod warunkiem,
    > ze dostalbym w jednym banku dokladnie to czego oczekuje.

    No to jakbym placil cokolwiek za konto to bylbym frajerem, bo obecnie za
    darmo mam konto, ktore spelnia moje oczekiwania.

  • 38. Data: 2008-09-06 17:16:23
    Od: k...@o...pl

    On 5 Wrz, 21:02, "ygreko" <y...@...com> wrote:
    > No to jakbym placil cokolwiek za konto to bylbym frajerem, bo obecnie za
    > darmo mam konto, ktore spelnia moje oczekiwania.
    każdy ma inne oczekiwania:)