  • 1. Data: 2008-08-31 08:12:56
    Temat: Ściema?
    Od: "DarkoZZZ" <d...@o...eu>

    http://www.finansowe-forum.pl/index.php?topic=4.0

    Zastanawiam się czy to nie ściema, bo niby nowe forum finasowe, mało ludzi
    na nie pisze, więc łatwo się załapać do najbardziej aktywnych. Mi
    najbardziej podobalyby się te renkawice bokserskie :-)

    No ale za prosto to wygląda.

  • 2. Data: 2008-08-31 14:02:02
    Temat: Re: Ściema?
    Od: "skippy" <n...@m...mail2>

    Użytkownik "DarkoZZZ" <d...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > na nie pisze, więc łatwo się załapać do najbardziej aktywnych. Mi
    > najbardziej podobalyby się te renkawice bokserskie :-)

    Przecież widać, że świeże forum bo wszędzie po jednym mailu od admina.
    Jakoś to drętwo wygląda.
    Mydło, widło i powidło.

    Poza tym te nagrody... jak za zatankowanie 3 cystern paliwa w Orlenie;
    zabójcze.
    Wiemy więc jaki target.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2008-08-31 18:09:20
    Od: "DarkoZZZ" <d...@o...eu>

    Użytkownik "skippy" <n...@m...mail2> napisał w wiadomości

    > Poza tym te nagrody... jak za zatankowanie 3 cystern paliwa w Orlenie;
    > zabójcze.
    > Wiemy więc jaki target.
    >
    > Pozdrawiam

    No ale dla gości z Parkietu, którzy potrafią pisać posta co 20 sekund, to
    chyba dobry interes :-)

  • 4. Data: 2008-08-31 18:41:56
    Od: "skippy" <n...@m...mail2>

    > Użytkownik "skippy" <n...@m...mail2> napisał w wiadomości

    > No ale dla gości z Parkietu, którzy potrafią pisać posta co 20 sekund, to
    > chyba dobry interes :-)

    Tak swietnymi nagrodami załatwili sobie jedno.
    Nikt poważny nie będzie sie starał wygrać żadnej nagrody.