  • 1. Data: 2021-11-26 13:08:10
    Temat: Lukas bank
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Kojarzycie ten budynek we Wroclawiu

    https://goo.gl/maps/iGRAhAXFDr6hUfwG8

    juz nie ma zburzyli.
    tam kiedys zaczynal Lukas bank ...

    A teraz pewnie jakis 20 pietrowy biurowiec postawia ... czyzby bank?

    J.

  • 2. Data: 2021-11-26 16:58:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, J.F.
    On 26.11.2021 13:08 you wrote:

    > Kojarzycie ten budynek we Wroclawiu
    > https://goo.gl/maps/iGRAhAXFDr6hUfwG8 juz nie ma zburzyli. tam
    > kiedys zaczynal Lukas bank ... A teraz pewnie jakis 20 pietrowy
    > biurowiec postawia ... czyzby bank?

    https://gazetawroclawska.
    pl/znany-biurowiec-w-centrum-wroclawia-zrownany-z-zi
    emia-co-tam-powstanie
    -zdjecia/ar/c1-15853381

    --
    Pete

  • 3. Data: 2021-11-26 17:58:26
    Temat: Re: Lukas bank
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Nov 2021 16:58:33 +0100, Pete wrote:

    > https://gazetawroclawska.pl/znany-biurowiec-w-centru
    m-wroclawia-zrownany-z-ziemia-co-tam-powstanie-zdjec
    ia/ar/c1-15853381

    A tak w ogole, to wydaje mi sie, ze za PRL bylo tam jakies ZETO.

    Ech, pamietam jeszcze, jak obok postawili jakąs wielką reklame
    Marlboro. Kowboje na prerii czy jakos tak.

    Jechalo sie ulicą o tej porze, ciemno juz, a tu takie okno w lepszy
    swiat sie ujawnia, bo reklama dobrze oswietlona ...

    J.

  • 4. Data: 2021-11-26 18:44:34
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-26 o 13:08, J.F pisze:

    > juz nie ma zburzyli.
    > tam kiedys zaczynal Lukas bank ...

    I tam też skończył.
    Przejeżdżam obok codziennie i jakoś
    nie rzuciło mi się w oczy, że go nie ma.
    Od dawna pogrodzone i pozasłaniane tam, bo same budowy
    wokół. Poza tym nie był wysoki, to trudniej
    zauważyć, że nie ma. Wyższego niż te okoliczne
    raczej nie postawią.

  • 5. Data: 2021-11-26 20:02:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, cef.
    On 26.11.2021 18:44 you wrote:

> [...]
    > bo same budowy wokół. Poza tym nie był wysoki, to trudniej zauważyć,
    > że nie ma. Wyższego niż te okoliczne raczej nie postawią.

    Skończył już jako CA.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2021-11-27 12:02:04
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    W dniu 2021-11-26 o 17:58, J.F pisze:

    m-wroclawia-zrownany-z-ziemia-co-tam-powstanie-zdjec
    ia/ar/c1-15853381

    > A tak w ogole, to wydaje mi sie, ze za PRL bylo tam jakies ZETO.

    Nie ZETO, tylko ETOB. Stał tam komputer, który obsługiwał wiele
    ówczesnych firm (podobnie zresztą jak ZETO). ZETO od zawsze było przy
    ul. Ofiar Oświęcimskich.

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2021-11-28 17:53:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2021 12:02:04 +0100, Grzexs napisał(a):

    m-wroclawia-zrownany-z-ziemia-co-tam-powstanie-zdjec
    ia/ar/c1-15853381

    > Nie ZETO, tylko ETOB. Stał tam komputer, który obsługiwał wiele
    > ówczesnych firm (podobnie zresztą jak ZETO).

    bardzo mozliwe ... ale co za twor ten ETOB?
    Takie ZETO 2 ?

    J.

  • 8. Data: 2021-11-28 17:57:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2021 18:44:34 +0100, cef napisał(a):

    > I tam też skończył.

    Sprzedal sie CA, to trudno powiedziec "skonczyl".

> [...]
    > Od dawna pogrodzone i pozasłaniane tam, bo same budowy
    > wokół. Poza tym nie był wysoki, to trudniej
    > zauważyć, że nie ma. Wyższego niż te okoliczne

    ale sporz na te nowe biurowce przy pl Strzegomskim, albo na stare
    wiezowce przy Legnickiej ...

    J.

  • 9. Data: 2021-11-28 18:41:34
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-11-28 o 17:57, J.F. pisze:

    > Sprzedal sie CA, to trudno powiedziec "skonczyl".

    Większość banków kończy przejęciem przez inny,
    więc taki jest ogólnie ich koniec na rynku.
    Zamknąłem przed jego końcem.

    > ale sporz na te nowe biurowce przy pl Strzegomskim, albo na stare
    > wiezowce przy Legnickiej ...

    Te nowe widocznie są dobrze wkomponowane i piszę w tej chwili
    z głowy, ale nie wydaje mi się, że te biurowce są wyższe od
    dawnego BZWBK, który miał 4 piętra.
    A do starych wieżowców na Legnickiej (owszem te mieszkalne mają po 10
    pieter)
    człowiek się już przyzwyczaił i wydają się małe.

  • 10. Data: 2021-11-28 18:59:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Nov 2021 18:41:34 +0100, cef napisał(a):

    > Większość banków kończy przejęciem przez inny,
    > więc taki jest ogólnie ich koniec na rynku.
    > Zamknąłem przed jego końcem.

    W tym przypadku to IMO normalny interes - CA chialo bank w Polsce,
    wiec kupilo bank, wlasciciele dostali pieniadze.

    A wiki podpowiada, ze to byl najpierw Bank Swietokrzyski, ktory
    przejeła społka Lukas.

    > Te nowe widocznie są dobrze wkomponowane i piszę w tej chwili
    > z głowy, ale nie wydaje mi się, że te biurowce są wyższe od
    > dawnego BZWBK, który miał 4 piętra.

    Hihi - spojrz na Sky Tower.
    Z wiekszej odleglosci nie wydaje sie strasznie wysoki, a z mniejszej
    ... nie widac, inne budynki zaslaniaja :-)

    J.