  • 1. Data: 2021-11-19 17:18:33
    Temat: Coraz lepsi są
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Dostałem z citka sms z ofertą zmiany konta na jakieś tam premium.

    Ważność oferty - do 31.03.2021

    MJ

  • 2. Data: 2021-11-19 17:30:57
    Temat: Re: Coraz lepsi są
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 19 listopada 2021 o 17:18:33 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):
    > Dostałem z citka sms z ofertą zmiany konta na jakieś tam premium.
    >
    > Ważność oferty - do 31.03.2021

    Oj tam, czysty "checkuary" ;> Chyba że tyle ten SMS szedł...

  • 3. Data: 2021-11-20 14:54:30
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2021 17:18:33 +0100, Michał Jankowski napisał(a):

    > Dostałem z citka sms z ofertą zmiany konta na jakieś tam premium.
    >
    > Ważność oferty - do 31.03.2021

    Robią wszystko żeby stać się kompletnie niewiarygodnym bankiem.

    Ja dostałam maila, że dziękują za podczepienie KK do ApplePay.
    Miałam do wyboru - albo założenie że mają niezły b...ałagan, albo że
    faktycznie ktoś się posłużył numerem mojej karty.
    Jako paranoiczka wybrałam bramkę numer dwa i zastrzegłam kartę.

    A w kolejnym mailu:

    "10 listopada 2021 r. otrzymali Państwo od nas wiadomość e-mail
    dotyczącą dodania karty Citi Handlowy do usługi Apple Pay.
    Wiadomość ta nie powinna zostać do Państwa wysłana. Prosimy o jej
    zignorowanie.
    Przepraszamy za niedogodności."

    --
    Imka

  • 4. Data: 2021-11-20 18:15:30
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 20 Nov 2021 14:54:30 +0100, Imka <s...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >faktycznie ktoś się posłużył numerem mojej karty.
    >Jako paranoiczka wybrałam bramkę numer dwa i zastrzegłam kartę.
    Też byłem blisko drugiej opcji :) Ale stwierdziłem że poczekam na
    drugiego maila ;)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 5. Data: 2021-11-20 19:27:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 20 listopada 2021 o 18:15:32 UTC+1 WAM napisał(a):
    > Też byłem blisko drugiej opcji :) Ale stwierdziłem że poczekam na
    > drugiego maila ;)

    O, a ja nie dostałem.
    Hmm, visa czy MC (u mnie MC platinum)?
    Apki macie? Ja mam, androidową, i KK w google pay jest (choć to niezależne od apki).

  • 6. Data: 2021-11-20 20:46:52
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 20 Nov 2021 10:27:01 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >O, a ja nie dostałem.
    Dużo osób dostało :) Niebezpiecznik też informował:
    https://www.facebook.com/niebezpiecznik/photos/a.389
    100481820/10158225874891821

    WAM

  • 7. Data: 2021-11-20 21:32:41
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 20 Nov 2021 20:46:52 +0100, WAM napisał(a):

    > Dużo osób dostało :) Niebezpiecznik też informował:
    > https://www.facebook.com/niebezpiecznik/photos/a.389
    100481820/10158225874891821

    No masakra normalnie.
    Niebezpiecznika czytam rano do kawy, ale nie wpadłam na to żeby czytać
    fejsbuka :( Stanie się to obowiązkowe, czy im*) przejdzie?**)

    A z wymiany karty w sumie jestem zadowolona. Nowy numer, tamten latał po
    internetach od jedenastu lat, więc potraktowałam to przy okazji jako
    anihilację w ramach higieny ;)

    *) nie Niebezpiecznikowi tylko WSZYSTKIM.
    **) retorycznie!!!
    --
    Imka

  • 8. Data: 2021-11-20 22:42:53
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 20 Nov 2021 21:32:41 +0100, Imka <s...@g...pl>
    wrote:

    100481820/10158225874891821

    >Niebezpiecznika czytam rano do kawy, ale nie wpadłam na to żeby czytać
    >fejsbuka :(
    Teraz gdy szukałem tego linka dla Ciebie, przejrzałem stronę
    niebezpiecznika i nie znalazłem. Zastanawiałem się czy usunęli ale
    poszedłem na fejsa i się okazało właśnie że to był taki wpis bez
    artykułu.

    >A z wymiany karty w sumie jestem zadowolona. Nowy numer, tamten latał po
    >internetach od jedenastu lat, więc potraktowałam to przy okazji jako
    >anihilację w ramach higieny ;)
    Czyli ciepły prysznic ;)

    WAM

  • 9. Data: 2021-11-21 11:42:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 20 listopada 2021 o 21:32:45 UTC+1 Imka napisał(a):

    > No masakra normalnie.
    > Niebezpiecznika czytam rano do kawy, ale nie wpadłam na to żeby czytać
    > fejsbuka :( Stanie się to obowiązkowe, czy im*) przejdzie?**)

    Hmm, ciekawy dodatek, no chociaż humorystyczny i bywają anegdoty - ale to prosta
    droga do wrzodów.
    Gorzej miał chyba tylko Obama - czytał do kawy raporty wywiadu...

    Tak mnie ten wpis i komentarze zainspirowały do sprawdzenia, czy apka działa - i
    nawet działa.
    Ale tak patrzę, że coś okrągła sumka na koncie a karta spłacona na zero zadłużenia -
    hmm, no automatyczną spłatę włączyłem ze 2 cykle temu i testuję - no i widać, że nie
    bez proroczego przeczucia.
    Bo akurat na koncie była okrągła sumka + całe zadłużenie na KK, żeby był jasny obraz
    - ale na ostatnim wyciągu było 3,84zł do spłaty - i były transakcje po wyciągu - a tu
    mi automat wyzerował.
    Ciekawe co by było, gdyby na koncie było tylko 3,84zł?
    I co na reklamację odpowiedzą ;>

    Więc nie dość, że środki na automatyczną spłatę muszą być najpóźniej poprzedniego
    dnia, to jeszcze spłaca całe zadłużenie, a nie jedynie całość z ostatniego wyciągu (i
    jeszcze podpisują to "polecenie zapłaty" - z citka do citka;).
    Hmm, jeszcze trzeba sprawdzić, jak ta opcja się dokładnie nazywa w ST, bo może
    właśnie tak - a tylko ja chciałem ją inaczej zrozumieć...
    Trzeba sprawdzić jak to działa w santander - ake w sumie do tej pory, a ustawione mam
    już dawno, nigdy mi zadłużenia nie wyzerowało w dzień spłaty.

    > A z wymiany karty w sumie jestem zadowolona. Nowy numer, tamten latał po
    > internetach od jedenastu lat, więc potraktowałam to przy okazji jako
    > anihilację w ramach higieny ;)

    Miałem napisać, że nic z tego, bo efekt spirali powoduje, że teraz jedna zapłata to
    wiecej potencjalnej szkody niż poprzednie 11 lat - ale sobie przypomniałem, że
    citkiem nie płaciszw necie w ramach strajku - więc w sumie wyszło na dobre :)