  • 1. Data: 2007-06-01 08:18:53
    Temat: [Lukas] Nowa karta kredytowa
    Od: BM <n...@D...LITERYpl>

    Cześć

    Maksima Gold Plus

    Limit: do 50K
    Grace period: 56 dni
    min. wynagrodzenie: 3000 netto

    Takie dane uzyskałem wczoraj od pracownika placówki po pytaniu, czy
    można renegocjować max. wysokość limitu na VC. Odp.: "Nie można, ale
    wkrótce (04.06?) wprowadzamy taką kartę". Więcej nie był w stanie
    powiedzieć, bo jak twierdził - wczoraj rozsyłali dopiero po pracownikach
    maile z informacją i jeszcze nie był w stanie dokładnie się zapoznać.

    Na stronie na razie cicho.

    Czy ktoś z grupowiczów wie może coś więcej? Czy bedzie możliwa migracja
    z VC? Jakie opłaty? I najważniejsze dla mnie - czy tak jak w przypadku
    VC bedzie możliwość zniesienia opłat przy generowaniu odpowiednich obrotów.

    Pozdrawiam
    BM

  • 2. Data: 2007-06-01 09:13:45
    Temat: Re: [Lukas] Nowa karta kredytowa
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "BM" <n...@D...LITERYpl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś z grupowiczów wie może coś więcej? Czy bedzie możliwa migracja z
    > VC? Jakie opłaty? I najważniejsze dla mnie - czy tak jak w przypadku VC
    > bedzie możliwość zniesienia opłat przy generowaniu odpowiednich obrotów.

    22k albo 24k na rok. Przy takich obrotach będzie zniesiona opłata. Niemało,
    ale w granicach akceptacji. Tyle samo co w Rajfim. Nie to co BPH - 36k, czy
    Mille 30k. Niemniej jednak Lukas to powinien bardziej do ING równac chyba
    (12k).

    marekz

  • 3. Data: 2007-06-01 09:25:25
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > czy
    > Mille 30k. Niemniej jednak Lukas to powinien bardziej do ING równac chyba

    Jest szczegółowe info:
    http://hydepark.prnews.pl/index.php/visa_gold_w_ofer
    cie_lukas_banku_od_4_czerwca,display,28522

    22k zł rocznie za zwolnienie z opłaty? Mniej niż w Mille lub BPH, ale
    znacznie więcej niż w Citi (wysokość można negocjować - dla karty silver to
    200zł miesięcznie, gold nie ma 500zł = 6kzl rocznie)...

    KK Lukasa były zawsze b.podobne do tych z BZ WBK. W końcu to samo Centrum
    Kart je produkuje i wydaje...

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-06-01 10:20:38
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 01 Jun 2007 11:25:25 +0200, RobertS napisał(a):

    > KK Lukasa były zawsze b.podobne do tych z BZ WBK. W końcu to samo Centrum
    > Kart je produkuje i wydaje...

    A czy czasem tak nie jest, że BZWBK robi kk dla Lukasa? Bo TFI Lukas
    dynamiczny czy jak on tam się zwie robi im właśnie Arka.

  • 5. Data: 2007-06-01 10:37:41
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    a czy ja przypadkiem tego wlasnie nie napisalem?
    jak ktos ma karte z Lukasa to niech przeczyta co jest napisane na
    rewersie...

    pozdr.
    RobertS