  • 21. Data: 2004-10-11 17:06:27
    Temat: Re: PKO = BSK "reaktywacja" ?
    Od: "psg" <p...@k...net.pl>

    "Andrzej Stefaniak" <...@...de> wrote in message
    news:ck6p7q$7pe$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > u mnie pod domem jest PKO .. i stoi kolejka w piatek w nocy na deszczu :)
    > zeby dostac 1 akcje ;)

    a ja w koncu spasowalem z tym staniem i pojechalem na krotkie wakacje
    chcialem w miescie, w ktorym bylem, robic kolejce zdjcecia (cos a'la
    reportaz) ale sie przestraszylem tlumu (w niedziele wieczorem)

    a w ogole to i na grupie i w mass mediach juz wszedzie to PKO BP
    widzialem/slyszalem, az sie balem lodowke otwierac ;(

    PZDR PSG