  • 1. Data: 2004-10-08 15:24:25
    Temat: lokatka prywatyzacyjna- okres
    Od: "wiola" <b...@n...onet.pl>

    witam chce w pon. zalozyc lokate prywatyzacyjna, niegdzie nie moge znalezc
    informacji czy to mnie zoobowiazuje do trzymania zakupionych w ten sposb
    akcji przez jakis czas cczy bede mogla je sprzedac od razu?

    moze pyt. glupie nie wiem, ale bankowego wyksztalcenie nie mam;-))

    wiola

  • 2. Data: 2004-10-08 16:01:54
    Temat: Re: lokatka prywatyzacyjna- okres
    Od: nettoperz <b...@a...pl>

    Użytkownik wiola napisał:

    > witam chce w pon. zalozyc lokate prywatyzacyjna, niegdzie nie moge znalezc
    > informacji czy to mnie zoobowiazuje do trzymania zakupionych w ten sposb
    > akcji przez jakis czas cczy bede mogla je sprzedac od razu?

    ze sprzedaniem problemów nie będzie raczej nawet i od razu

    ale to z kupnem raczej jest problem :)
    no chyba że komitet kolejkowy założony i stoisz teraz pod najbliższym
    oddziałem :)

    N.
    --
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-10-08 16:20:25
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    wiola wrote:
    > nie wiem dla mnie te komitety to jedna wileka bzdura, zeby to chociaz
    > jakies prawne podstawy mialo a nie ze banda ludzikow stanie sobie pod
    > bankiem i tworzy jakies komitey, dziwie sie naprawde przeciez to
    > PRL....

    Podstawa prawna kolejki? Nie przesadzasz?
    IMHO taki komitet to przejaw społeczeństwa obywatelskiego. Ostatecznie
    mozecie się zorganizować jako stowarzyszenie albo co ;-)

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2004-10-08 16:34:32
    Od: "wiola" <b...@n...onet.pl>

  • 5. Data: 2004-10-08 16:39:16
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    wiola napisał(a):

    > nie wiem dla mnie te komitety to jedna wileka bzdura, zeby to chociaz jakies
    > prawne podstawy mialo a nie ze banda ludzikow stanie sobie pod bankiem i
    > tworzy jakies komitey, dziwie sie naprawde przeciez to PRL....

    Dokładnie. Co mnie obchodzi, że ktoś się gdzieś wpisał. Mam ochotę, tak
    dla rozrywki, iść tam rano w poniedziałek i założyć niewielką lokatę. A
    niech mi ktoś do kolejki wejdzie, bo niby jest na jakiejś 'liście', to
    pogryzę. Kto chce być pierwszy - niech stale stoi.

  • 6. Data: 2004-10-08 16:55:22
    Od: nettoperz <b...@a...pl>

    Użytkownik wiola napisał:

    > nie wiem dla mnie te komitety to jedna wileka bzdura, zeby to chociaz jakies
    > prawne podstawy mialo a nie ze banda ludzikow stanie sobie pod bankiem i
    > tworzy jakies komitey, dziwie sie naprawde przeciez to PRL....

    przed chwilą jakiś starszy człek wyglądający na byłego ORMO'wca
    opowiadał na tvn 24 jak to społeczny komitet kolejkowy założył (chyba
    wczoraj) pod pkobp
    oto wybrane cytaty - może nie zbyt słowo w słowo bo zacząłem się
    krztusić w miarę słuchania :)

    "wyznaczone zostały dyżury dzienne i nocne....
    .....powiadomiona jest straż banku....
    ... powiadomiona jest *milicja* ....."

    ROTFL

    N.

    --
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-10-08 17:03:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    nettoperz napisał(a):

    > przed chwilą jakiś starszy człek wyglądający na byłego ORMO'wca
    > opowiadał na tvn 24 jak to społeczny komitet kolejkowy założył (chyba
    > wczoraj) pod pkobp

    Znaczy - odszedł od kolejki? No to niech zaczyna stanie od końca...

    Inna sprawa, że sposób tej prywatyzacji wybrano wprost przepiękny. Widać
    troszkę o nowych właścicieli, oj widać...

  • 8. Data: 2004-10-08 17:03:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    nettoperz napisał(a):

> [...]

    Znaczy - odszedł od kolejki? No to niech zaczyna stanie od końca...

    Inna sprawa, że sposób tej prywatyzacji wybrano wprost przepiękny. Widać
    troskę o nowych właścicieli, oj widać...

  • 9. Data: 2004-10-08 17:14:51
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > A niech mi ktoś do kolejki wejdzie, bo niby jest na jakiejś
    > 'liście', to pogryzę. Kto chce być pierwszy - niech stale stoi.

    Nie doceniasz komitetów kolejkowych - zęby stracisz ;-)

  • 10. Data: 2004-10-08 17:21:00
    Od: "wiola" <b...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    mi o to ze bank mogljakos zoorganizowac..nie mam pojecia jak ale glowy od
    myslenia chyba jakies maja, w tych kolejkach i tak najczesciej widac w tv
    osoby ktore PRL pamietaja doskonale i zwyczaje przenosza na dzisiejszy
    grun..beda ogromne awantury i balagan ..sama chcialam zainwestowac...ale nie
    wiem czy bede chciala stracic zycie wnioskujac po tym co moze sie dziac...a
    2 dni stac nie zamierzam;)))