    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lejne wędrówki szmalu...
    Date: Wed, 10 May 2023 13:22:56 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" u3eiab$7q9$1$E...@n...chmurka.net

    > Bez trudu zdążyłem, ale polałem tylko złotówkę, albowiem zbliżał się
    > wikend i lękałem się utraty... Tedy ostatni przelew poszedł (nie bez
    > bUlu i nadzieJi?) via fon... Ne bez bólu, albowiem z niepojętej
    > przyczyny apka docelowego CA odmówiła posłuchu i trzeba ją było
    > nakłonić do współpracy miękkim słowem -- którego mi brakowało...

    Mgliście napisałem?
    Zleciłem szeregowo
    - 3 przelewy Elixirem, ale trzeci (ryzykowny) jedynie na 1 złotówkę
    - oraz jeden przelew BLIKiem na telefon...

    Wszystkie Elixirem pomiędzy dniem i snem -- [prawie] budziłem się, sprawdzałem
    stan konta, [lałem,] zlecałem lanie i zasypiałem... Zanim zleciłem lanie złotówki,
    spróbowałem zlecić BLIKIem, ale apka docelowego banku zbiesiła się a numer telefonu
    był podczepiony do innego banku, co sprawdziłem groszem, więc zlecenie lania
    ostatniej
    złotówki poprzedzone zostało: przelaniem grosza, wielominutowym zmaganiem się z apką
    CA
    i wewnętrznym przelewem Millennijnym, jako że do BM zleciłem dwa równoległe przelewy
    na
    dwa (firmowe i ROR) konta...

    Zazwyczaj zlecam lanie plnów niemal przez sen...

    [leję też zazwyczaj bez niepotrzebnego wybudzania się;
    podobnie kiedyś jadłem, ale nie potrafię w ten sposób
    ważyć się -- ważę się bardzo często, zapisując w apce
    wyniki, zestawiam masę swego cielska z fizyczną
    aktywnością i zauważam korelacje:
    - pomiędzy wysiłkami i przeziębieniami (tu jest trzydniowe przesunięcie)
    oraz
    - pomiędzy przeziębieniami i kilkudniowymi zwyżkami masy cielska...]

    -=-

    Bez trudu przypełza mi pingpongowe lanie podczas snu -- wieloletni trening... ;)
    Ale jedno z pierwszych lań BLIKIem na telefon opłaciłem sporą stratą...

    Masę postów też ślę bez niepotrzebnego wybudzania się ze snu...

    --