  • 1. Data: 2007-08-14 14:40:33
    Temat: [LUKAS] Jak wykoleić system komputerowy lukasa ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Witam serdecznie, dawno mnie nie było, ale w związku z
    "ciekawostką" na jaką wpadłem chwalę się:

    Przepis domowej kuchni betatestera systemów bankowych:

    Jak "zablokować" pieniądze na koncie lukasa tak by klient nie
    miał do nich dostępu (nie mógł ich np przelać gdzieś tam) i nie
    mogli zrobić tego pracownicy na infolini i w placówce ???

    Odkryłem właśnie tą metodę ;)
    Postępuj tak:

    1. Załóż "rachunek oszczędzam"

    2. Zdefiniuj przelew kwoty X na rachunek oszczędzam z datą
    płatności ... hmmm maksymalną, zdaje się jest to pięć lat do
    przodu ;)

    3. Odczekaj 2 dni, odmów modlitwę o powodzenie akcji.

    4. ROZWIĄŻ pod systemem internetowym rachunek oszczędzam.

    5. VOILA !

    a) Teraz spróbuj rozwiązać "polecenie przelewu" ... system
    pokaże ci na czerwono, że próbujesz wykonać operację na koncie
    które do Ciebie nie należy ;) ... Znaczy się system zarzuca Ci
    jakieś włamanie ;)

    b) zadzwoń na LUKAS linię i poproś o rozwiązanie tej blokady ;)
    Najprawdopodobniej konsultant poprosi Cie o poczekanie ... i po
    odczekaniu czasu proceduralnego poinformuje Cie, że nie da rady ;)

    Wiedziałem, że jedynym rozwiązaniem na "bliski wschód" jest
    wysłanie mnie w szeregi wroga ;)

    A teraz cytaty z systemu internetowego podczas próby rozwiązania
    blokady:

    "Dokonano próby wykonania operacji na rachunku, który jest
    niewłaściwego typu, nie należy do zalogowanego Klienta lub nie
    istnieje. ? "

    Można kliknąć w zapytajnik ... a tam fachowa pomoc systemowa o
    treści:

    Błąd
    Spróbuj ponownie wykonać operację wykorzystując poprawny rachunek.

    Co jeszcze mogę dla was popsuć ? :)
    --
    Rafał "SP" Gil
    Serwis skuterów i motocykli, sprzedaż kasków:

  • 2. Data: 2007-08-14 15:53:59
    Temat: Re: [LUKAS] Jak wykoleić system komputerowy lukasa ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Co jeszcze mogę dla was popsuć ? :)

    i się lukas spiął mocno ;)

    Wpływ p.b.b. jest zbawienny na zblokowane w sposób enigmatyczny
    pieniądze banku ;)

    a WIęC LUkas linia oddzwoniła, zapytała o pesel i inne telkody i
    tako powiedziała:

    Nie wiemy czy ta operacja się uda, ale mamy podejrzenie, że tak
    być może.

    Otóż nie będziemy anulować całości zdefiniowanego przelewu, a
    jedynie "datę najbliższego zlecenia" ... jako, że data była
    jedna ;) to uczyniliśmy to ... i voila ;) Kasa dostępna, ja
    wzbogacony w nowe doświadczenia, no i lukas też ;)

    P.S.
    Nie da się tego spod systemu internetowego zrobić. ;)