  • 1. Data: 2007-08-14 14:45:24
    Temat: Bank a liczyć nie umie
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    http://www.mobile.pl/10383.html

    Pod powyższym linkiem możemy zobaczyć reklamę, w której mBank obiecuje
    dodatkowe 60 zł, które po wczytaniu się w treść okazuje się być 50 zł. :)
    Tak drobny kamyczek do ogródka mBanku.

  • 2. Data: 2007-08-14 15:08:19
    Temat: Re: Bank a liczyć nie umie
    Od: Piotras <n...@p...tutaj.net>

    Marcin Wasilewski napisał(a):
> [...]
    > dodatkowe 60 zł, które po wczytaniu się w treść okazuje się być 50 zł.
    > :) Tak drobny kamyczek do ogródka mBanku.

    Przeczytaj regulamin. 10zł jest na karcie sim.

  • 3. Data: 2007-08-14 15:09:48
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dodatkowe 60 zł, które po wczytaniu się w treść okazuje się być 50 zł.
    > :) Tak drobny kamyczek do ogródka mBanku.

    10+20+20+10=

  • 4. Data: 2007-08-14 15:12:10
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Piotras" <n...@p...tutaj.net> napisał w wiadomości

    > Przeczytaj regulamin. 10zł jest na karcie sim.

    I co z tego? Rozumiesz po polsku?

    1.
    Kup do końca sierpnia telefon NOKIA 5300 w SKLEPIE, dodatkowo otrzymasz za
    darmo starter mBank mobile, a na nim 10 zł do wykorzystania na rozmowy,
    SMSy, MMSy i dostęp do Internetu.

    ( Wynika z tego, że otrzymujesz za darmo starter, a na nim 10 zł)

    2.
    Dodatkowo możesz dostać aż 60 zł darmowego doładowania, które przedłuży
    ważność Twojego konta o 2 miesiące!

    (Dodatkowo, czyli oprócz tego co powyżej)

  • 5. Data: 2007-08-14 15:13:52
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    wiadomości news:46c1c5cc$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > 10+20+20+10=

    Tylko proponował bym jeszcze znaczenie słowa "dodatkowo", w słowniku
    poszukać i poćwiczyć czytanie ze zrozumieniem.

  • 6. Data: 2007-08-14 20:30:43
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 14 Aug 2007 16:45:24 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):

> [...]
    >
    > Pod powyższym linkiem możemy zobaczyć reklamę, w której mBank obiecuje
    > dodatkowe 60 zł, które po wczytaniu się w treść okazuje się być 50 zł. :)

    Zauważyłem, że od momentu gdy mBank stal się operatorem komórkowym, to
    tak jakby jednocześnie przejął też standardy uczciwości od działających
    wcześniej operatorów.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2007-08-14 20:57:27
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Zauważyłem, że od momentu gdy mBank stal się operatorem komórkowym, to
    > tak jakby jednocześnie przejął też standardy uczciwości od działających
    > wcześniej operatorów.

    Coś w tym jest.

    Zauważyliście, że jest to pierwszy operator, którego bez posiadania
    konta w mbanku doładować nie sposób?

  • 8. Data: 2007-08-14 21:12:00
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:46c21737$1@news.home.net.pl, *Marcin Wasilewski* wrote:

    > Zauważyliście, że jest to pierwszy operator, którego bez posiadania
    > konta w mbanku doładować nie sposób?

    No i?
    Wolno im. Oferuja doladowania i z zalozenia ustalili grupe docelowa jako
    swoich klientow.
    Mnie to nie dziwi.
    Jak inteligo wystartuje z MVNO to podejrzewam ze bedzie to samo. Choc oni
    pewnie posiadajac swoja siec bankomatow to takze w tych bankomatach to
    udostepnia.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 9. Data: 2007-08-14 22:01:17
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:f9t5sv$5ul$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No i?
    > Wolno im. Oferuja doladowania i z zalozenia ustalili grupe docelowa jako
    > swoich klientow.
    > Mnie to nie dziwi.

    Pewnie, że wolno. Ale odrzucenie z góry ponad 99% potencjalnych
    klientów, to dość dziwna decyzja marketingowa.
    A wystarczyło by umożliwienie doładowania poprzez wpłatę na konto. Też nic
    nie kosztuje, a zawsze klient z zewnątrz może się trafić.

  • 10. Data: 2007-08-14 22:32:33
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:46c2262c$1@news.home.net.pl, *Marcin Wasilewski* wrote:

> [...]
    > A wystarczyło by umożliwienie doładowania poprzez wpłatę na konto.
    > Też nic nie kosztuje, a zawsze klient z zewnątrz może się trafić.

    Nie rozumiesz ich filozofii marketingowej.
    "Chccesz korzystac z mbank mobile - zaloz sobie u nas DARMOWE konto. Nie
    dosc ze konto i karte dostaniesz za darmo to jeszcze jak bedziesz korzystal
    z naszych produktow to my ci darmowe minuty damy."

    Klient z zewnatrz nie bedzie zainteresowany tym produktem. Oni wola klienta
    ktory ma pojecie co to konto w banku internetowym.
    Szczegolnie ze poki co startery mozna zamowic tylko przez net.

    Takie jest przynajmniej moje zdanie.