  • 161. Data: 2022-09-27 14:26:50
    Temat: Re: Kursy w kantorach bankowych.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Sep 2022 17:04:03 +0200, Szymon wrote:

    > Dotknąłeś ciekawego zagadnienia. Wymieniam sobie PLN na USD, a potem
    > wielokrotnie operuję EUR/USD, nie wychodząc do PLN. Mam zysk. Ale czy
    > też należy go rozliczyć w PIT i ew. jak?

    No jak z kursami, jesli np na poczatku kupiles USD za PLN,
    potem bylo troche wymian USD-EUR,
    a na koncu sprzedales EUR za PLN :-)

    J.

  • 162. Data: 2022-10-02 00:06:29
    Od: jaouad zarrabi <j...@g...com>

    El martes, 27 de septiembre de 2022 a las 14:26:55 UTC+2, J.F escribió:

    > No jak z kursami, jesli np na poczatku kupiles USD za PLN,
    > potem bylo troche wymian USD-EUR,
    > a na koncu sprzedales EUR za PLN :-)
    >
    > J.
    Buy diamond watches, women's and men's diamond jewelry at our NYCs Diamond Jewelry
    Store up to 80% off!
    ItsHot Diamond Jewelry Store NY offering genuine diamond watches and a full line of
    Mens & Womens Diamond Jewelry. View Our Diamond Jewelry Online or Visit Our New York
    Jewelry Store at 48 West 48th St., Suite 302, New York, NY 10036.
    We are a premier NYC jewelry company with an established storefront located in the
    heart of New York city's Diamond Jewelry district. We specialize in the creation and
    wholesale of a wide array of exquisite designs of Men's Diamond Watches, Women's
    Diamond Watches and Diamond Jewelry including Rings, Earrings, Bracelets, Necklaces,
    Pendants, and more.
    We strive for the highest degree of customer satisfaction by offering quality
    merchandise, amazing selection, incredible prices, and one of the leading customer
    service departments in the industry that delivers 24/7 customer support.
    https://www.itshot.com/?A=3114

  • 163. Data: 2022-11-17 13:29:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Internetowe bardzo często, masz walutę do wyboru (a kraj osobno do wyboru, więc nie
    powiązane).

    -----

  • 164. Data: 2022-11-17 15:11:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 17 listopada 2022 o 13:29:31 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Internetowe bardzo często, masz walutę do wyboru (a kraj osobno do wyboru, więc nie
    powiązane).

    Sam pisałeś, że to tylko przeliczenie, i to jeszcze z dodatkową marżą, więc nie
    ściemniaj.
    Co mi po tym, ze mogę zapłacić w euro, jak muszę dopłacić więcej niż w kantorze?
    Ew. czasem to może być wygodne, np. jeśli jedziesz na delegację do Chorwacji (ale to
    już
    tylko przez krótki czas), nie masz firmowej karty kredytowej, a jedyny kantor po
    drodze jest na lotnisku.
    Tak płaciliśmy - hotel miał "kantor" (ciekawe swoją drogą, czy legalny) w recepcji,
    kurs był taki sam jak w kantorach w centrum (potem wymienialiśmy prywatną kasę, tzn.
    diety),
    ale dodatkowo pobierali 2% prowizji
    (taki śmieszny kantor też był w moim bloku, teraz właściciel siedzi, na lokalu
    przymusowa hipoteka, a wprowadził się tam chiński sklep - mieli na drzwiach
    naklejki visa i mc, to wszedłem spytać, czy można zapłacić kartą za walutę - można
    było, ale 2% drożej - oczywiście również wbrew regułom organizacji, druga firma,
    która się temu stawiała to ZNAK - ich też już nie ma) - pewnie tyle samo
    wyniosłaby taksówka do centrum i z powrotem (złośliwie hotel był po drodze
    z lotniska do centrum).