  • 11. Data: 2003-02-05 08:52:52
    Temat: Re: Księgowanie przelewów przychodzących w ING BSK
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b1qh3m$4c7$1@atlantis.news.tpi.pl...
    Za 7zl mozna znalezc z tuzin kont dajacych papierowe wyciagi, dostep
    > przez siec i bezplatne przelewy i ksiegujacych sesje na biezaco.

    Śmiem wątpić czy jest takich aż 12 !!!
    Robimy wyliczankę????

    Bo z posiadanych przeze mnie "banków" żaden już tak nie robi.
    BSK nawet za 30zł/m-c nie księguje od paru dni na bieżąco.!!!

  • 12. Data: 2003-02-05 09:34:57
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Za 7zl mozna znalezc z tuzin kont dajacych papierowe wyciagi, dostep
    >
    > Śmiem wątpić czy jest takich aż 12 !!!
    > Robimy wyliczankę????

    nie liczylem. Ale na pewno mozna wskazac wiele - Multi, Fortis, Lucas, VW,
    nie mowiac o bezplatnych typu mBank, LGnet, Inteligo (ale one nie daja
    wyciagu na papierze). Naprawde banki ida do przodu... Odwrotnie niz BSK..

    > Bo z posiadanych przeze mnie "banków" żaden już tak nie robi.
    > BSK nawet za 30zł/m-c nie księguje od paru dni na bieżąco.!!!

    w to wierze. Od paru dni ich aktualnosc jest na poziomie zerowym. A ja
    kiedys w BSK za 7zl mialem wszystko na biezaco, lacznie z wysylaniem
    przelewow na III Eliksir o 14:30. Wtedy to byl bank na poziomie. Teraz jest
    ponizej wszelkiej krytyki.

    D.

  • 13. Data: 2003-02-05 09:44:17
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dave wrote:
    > Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    [...]

    > po 20. Za 7zl mozna znalezc z tuzin kont dajacych papierowe wyciagi, dostep
    > przez siec i bezplatne przelewy i ksiegujacych sesje na biezaco. Nie chce
    No nie, chyba tak dobrze to nie ma :-(
    Zwłaszcza jeśli byś chciał aby na wyciągu był numer konta na które
    wysłałeś pieniądze.

    > byc czarnym prorokiem dla ING ale w bankowosci detalicznej bank ten straci
    > na pewno wielu klientow podczas gdy wiele bankow tych klientow zyska. N
    > moze nie straci - wielu zamieni konto na Taryfe 0 i bedzie martwymi duszami
    Mhm.

  • 14. Data: 2003-02-05 09:57:50
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    > No nie, chyba tak dobrze to nie ma :-(
    > Zwłaszcza jeśli byś chciał aby na wyciągu był numer konta na które
    > wysłałeś pieniądze.

    jeszcze w zyciu na wyciagu z ING czegos takiego nie dostalem. Wiem ze
    dostane - ale to naprawde jest dla mnie zbedne. Ja wiem na jakie konta
    wysylam pieniadze. Bardziej zalezaloby mi biezacym dostepie do konta i
    aktualnym stanie srodkow i ksiegowania wszystkich sesji na biezaco.

    D.

  • 15. Data: 2003-02-05 10:12:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dave wrote:
    [...]

    > jeszcze w zyciu na wyciagu z ING czegos takiego nie dostalem. Wiem ze
    "Skrót myślowy" - ING wysyłał duplikaty wykonanych przelewów. Pomijając
    ich faktyczna(prawną) wartość, to czasmi pozwalało przyspieszyć
    wyjaśnianie różnych spraw.

    > dostane - ale to naprawde jest dla mnie zbedne. Ja wiem na jakie konta
    > wysylam pieniadze. Bardziej zalezaloby mi biezacym dostepie do konta i
    Wiem, że wiesz, bardziej chodzi o przedstawienie tego osobie 3-ciej.

    > aktualnym stanie srodkow i ksiegowania wszystkich sesji na biezaco.
    Heh. Czekam na odpowiedź na moje zapytanie dotyczące Kasy Mieszkaniowej.
    Jak dostanę to może opiszę, przekonasz się ze 1 dzień w tą czy w tą nie
    ma znaczenia :-)
    KJ