  • 1. Data: 2004-03-21 14:30:11
    Temat: Konto walutowe (CHF)
    Od: " jb" <k...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    co miesiac otrzymuje ze Szwajcarii pewna przelew we frankch szwajcarskich.
    Szukam konta walutowego prowadzonego w CHF, aby miec wplyw na date
    przewalutowania. Idealnie byloby, aby przewalutowanie mozna bylo zrobic przez
    internet - lub przynajmniej aby byla mozliwosc podgladu stanu konta walutowego.
    No i zeby prowizja za przyjecie przelewu zagranicznego byla przyzwoita (BZWBK
    bierze minimalnie 22PLN - przy przelewach rzedu 1000 CHF to dla mnie za duzo
    :( ). Obiecujaco wygladala oferta Nordei , ale niestety nie ma mozliwosci
    wplaty ani wyplaty z konta walutowego w CHF - w przypadku CHF mozna
    wplacac/wyplacac wylko rownowartosc w PLN (kasy Nord. obsluguja tylko wplaty w
    PLN,EUR i USD). Chcialbym jednak miec mozliwosc wyplaty w oryginalnej walucie
    zwazywszy na szanse Samoobrony na zwyciestwo....
    Obecnie waham sie miedzy ofertami Millenium i Kredyt Banku (ktore prowadza
    konta w CHF), ale moze ktos z grupowiczow podpowie mi jakis inny bank....
    Pozdrawiam
    j.b.

  • 2. Data: 2004-03-21 15:46:36
    Temat: Re: Konto walutowe (CHF)
    Od: "Tomash" <t...@p...onet.pl>

    moze ktos z grupowiczow podpowie mi jakis inny bank....
    > Pozdrawiam
    > j.b.

    PEKAO SA
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni5.xml?/sid=35/la
    ng=PL/406122-024297-22015

    przez Internet chyba nic nie zdziałasz ale mają dużo oddziałów

    pzdr
    tom

  • 3. Data: 2004-03-21 16:21:56
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c3k8tj$fvp$...@i...gazeta.pl,
    jb <k...@W...gazeta.pl>:

    > Obecnie waham sie miedzy ofertami Millenium i Kredyt Banku (ktore
    > prowadza konta w CHF)

    AFAIK KB juz nie otwiera nowych kont w CHF od stycznia 2004. Podobnie w GBP.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-03-23 19:08:46
    Od: " jb" <k...@N...gazeta.pl>

    Tomash <t...@p...onet.pl> napisał(a):
    > PEKAO SA
    > http://www.pekao.com.pl/indywidualni5.xml?/sid=35/la
    ng=PL/406122-024297-22015

    > przez Internet chyba nic nie zdziałasz ale mają dużo oddziałów
    z dema na http://www.xelion.pl/ wynika, ze jest dostep on-line do konta
    walutowego, ale PEKAO SA zyczy sobie min. 20 PLN za przyjecie przelewu przez
    SWIFT .Wolalbym taniej :)
    j.b.