  • 1. Data: 2004-03-21 12:12:38
    Temat: Gdzie kupic w Wawie bilon USD ?
    Od: "Marcin" <b...@p...onet.pl>

    witam,

    gdzie w Warszawie mozna kupic bilon USD ?

    pzdr
    Marcin

  • 2. Data: 2004-03-21 14:29:05
    Temat: Re: Gdzie kupic w Wawie bilon USD ?
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > gdzie w Warszawie mozna kupic bilon USD ?

    w kantorach? :)))

    JerzyR

  • 3. Data: 2004-03-21 14:53:14
    Od: "Marcin" <b...@p...onet.pl>

    Problem w tym, ze tam maja papierki w nominalach >10$.
    No chyba, ze sa jakies kantory co i bilonem handluja.

  • 4. Data: 2004-03-21 14:57:58
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Marcin" <b...@p...onet.pl> skribis:

    >witam,
    >
    >gdzie w Warszawie mozna kupic bilon USD ?

    Juz myslalem ze chcesz bilion USD :)
    W kantorach kupuja bilon taniej - moze tez sprzedaja taniej (hehe,
    marzenie). Spytaj tam.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Szczepionka na oszustwa: http://www.oszustwa.com/forum/
    Gazety to okropne marnotrawstwo papieru, pracy, farby, transportu...

  • 5. Data: 2004-03-21 15:20:15
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Marcin napisał:
    > Problem w tym, ze tam maja papierki w nominalach >10$.
    > No chyba, ze sa jakies kantory co i bilonem handluja.

    A tam od razu > 10$ Swego czasu potrzebowałem 1$ i też sprzedali...

    K.

  • 6. Data: 2004-03-21 22:25:26
    Od: "mariusz" <m...@p...pl>

    Uzytkownik "l.e:h" <l...@...pl> napisal w
    wiadomosci news:k9br501gthcem8bj33g1ofadk4qi4o0avb@4ax.com...
> [...]
    > Szczepionka na oszustwa: http://www.oszustwa.com/forum/
    > Gazety to okropne marnotrawstwo papieru, pracy, farby, transportu...

    nbp ?

  • 7. Data: 2004-03-22 12:57:39
    Od: "Ebay" <L...@N...pl>

    "JerzyR" <j...@k...chip.pl> wrote in message
> [...]
    Podjedz na Okecie jak przylatują samoloty z USA i napewno pare osób Ci
    rozmieni papierowe $ na bilon.
    Ja sam mam kilka $ w bilonie, ale nie mieszkam w Wawie.