  • 1. Data: 2004-03-21 11:52:16
    Temat: Kto zna minusy Inteligo - poza brakiem kredytow?
    Od: Hackenbush <d...@t...pl>

    jak w temacie... Bo ja korzystam juz 3 lata i jestem bardzo zadowolony. Jeszcze jedna
    niedogodnosc - przeliczanie danych w nocy (juz kilka razy stalem godzinke na stacji
    benzynowej w oczekiwaniu na zakonczenie przeliczania danych). Piszcie ludzska..
    Tylko nie lejcie wody mile widziane porowniania.

    Pozdr Hackenbush
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-03-21 11:57:34
    Temat: Re: Kto zna minusy Inteligo - poza brakiem kredytow?
    Od: Hackenbush <d...@t...pl>

    Nie piszcie tez o znikomych (jak dla mnie) roznicach w oplatach miesiecznych do 10 zł

    Pozdr Hackenbush
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2004-03-21 12:10:07
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Hackenbush <d...@t...pl> wrote:
    > Nie piszcie tez o znikomych (jak dla mnie) roznicach w oplatach
    > miesiecznych do 10 zł

    Poszukaj sobie w archiwum.
    Minusow duzych nie ma - chyba ze zaczniesz bardziej porownywac do
    konkurencji, ktora tez ma swoje minusy.

  • 4. Data: 2004-03-21 12:32:30
    Od: Hackenbush <d...@t...pl>

    Ok, jak juz stwierdzilem mam Inteligo od poczatku i nie mialem problemow. Ale lubie
    wiedziec \"co jem\" wiec moze jakies wpadki. Np moj kumpel skarzy sie ze wolno ida
    przelewy np z BZWBK. A moze ktos trafil na str hackerów i inne problemy... Moez nie
    rozmawiajmy juz o oplatach bo wiadomo ze sa niskie.

    Pozdr hack
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 5. Data: 2004-03-21 14:25:57
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Hackenbush wrote:
    > Nie piszcie tez o znikomych (jak dla mnie) roznicach w oplatach
    > miesiecznych do 10 zł

    Zdaje się że mają historię operacji ograniczoną do trzech miesięcy. Ja
    potrzebowałem potwierdzenia operacji wykonanej w marcu 2002 - w Inteligo nie
    do znalezienia w serwisie transakcyjnym.
    Osobiście zraził mnie do nich fakt że próbowali windykować nieistniejącą
    należność.

    Bogdan B.

  • 6. Data: 2004-03-21 14:32:09
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    nie
    > do znalezienia w serwisie transakcyjnym.

    Od kilku miesięcy historia bez ograniczeń.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara,
    usenet (at) nawara.info

  • 7. Data: 2004-03-21 14:38:31
    Od: Hackenbush <d...@t...pl>

    > Zdaje się że mają historię operacji ograniczoną do trzech miesięcy.
    Z tego co wiem juz mozna zagarniac historie dowolnie odlegla :)

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 8. Data: 2004-03-21 17:37:46
    Od: "badam" <b...@c...pl>

    Użytkownik "Hackenbush" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    stacji benzynowej w oczekiwaniu na zakonczenie przeliczania danych). Piszcie
    ludzska.. Tylko nie lejcie wody mile widziane porowniania.

    Jest pewna niedogodność odnośnie serwisu SMS.
    Nie ma możliwości zamówienia go tylko do pewnego podzbioru kont (nie mylić z
    rachunkami).
    Jeśli już wziąłeś go do jednego z kont, to czy chcesz czy nie, bulić trzeba za
    wszystkie posiadane konta.

    badam

  • 9. Data: 2004-03-22 07:40:12
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik badam napisał:

> [...]
    rachunkami).
    > Jeśli już wziąłeś go do jednego z kont, to czy chcesz czy nie, bulić trzeba za

    a tu lekkie klamstewko sie wkradlo chyba , popniewaz zdaje mi sie ze
    niezaleznie ile masz subrachunkow, to placisz tyle samo za serwis sms
    jakbys mial tylko rachunek glowny.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 10. Data: 2004-03-22 09:10:16
    Od: "badam" <b...@c...pl>

    > a tu lekkie klamstewko sie wkradlo chyba , popniewaz zdaje mi sie ze
    > niezaleznie ile masz subrachunkow, to placisz tyle samo za serwis sms
    > jakbys mial tylko rachunek glowny.

    Zwróć proszę uwagę, że chodzi mi o całkiem odmienny problem.
    Masz 3 KONTA Inteligo, np.:
    - konto firmowe sztuk jeden,
    - konto prywatne sztuk jeden,
    - dla fantazji konto wspólne (np. z małżonką) sztuk jeden.

    Nie wgłębiając się w ilość rachunków podokładanych do w/w kont (które faktycznie są w
    cenie serwisu SMS dla rachunku gównego) powiem, że jak już masz chęć na wykupienie
    serwisu SMS do pewnych kont, to musisz płacić za wszystkie 3 konta, nie ma
    możliwości wzięcia serwisu tylko dla np. konta firmowego i wspólnego.

    Jest to pewna niegogodność, nieprawdaż ?

    badam