  • 1. Data: 2010-05-31 22:10:27
    Temat: Konto optymalne od open finance - za darmo ze wszystkich bankomatów?
    Od: Peet <w...@a...com>

    Jak zakładałem konto optymalne to chyba bankomaty getin i euronetu były
    darmowe, dzisiaj zaglądam na ich stronę a tam że wszystkie bankomaty w
    kraju za darmo a toip karty nosi datę 26 maja.

    https://wnioski.openonline.pl/konta/kontooptymalne/

  • 2. Data: 2010-06-01 16:03:35
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    faktycznie było tak i dlatego nie brałem karty,
    ciekawe jak długo bedzie za darmo
    i czy raczą wczesniej o tym uprzedzić