  • 1. Data: 2009-06-15 12:04:04
    Temat: Konto Wyjątkowe...
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    ...w BOŚu z wyjątkowym oprocentowaniem:

    ------------
    Konto Wyjątkowe to także wysokie oprocentowanie Twoich środków:

    8% - już od pierwszej złotówki przy saldzie do 3000 zł
    5% - dla salda od 3000 zł do 5000 zł
    4% - przy saldzie na rachunku powyżej 5000 zł
    -----------

    Ot ciekawostka :)

    W.

  • 2. Data: 2009-06-15 12:11:20
    Temat: Re: Konto Wyjątkowe...
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Wielebny" <v...@o...pl> wrote in message news:h15dbp$328$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > 8% - już od pierwszej złotówki przy saldzie do 3000 zł
    > 5% - dla salda od 3000 zł do 5000 zł
    > 4% - przy saldzie na rachunku powyżej 5000 zł

    widocznie jakies regulacje systemu bankowego liczą bardziej 3 konta
    indywidualne z depozytem 3k ( 3 x 3 = 9k)
    niż jedno z depozytem 9k... pewnie jakies prawdopodobieństwa przepływu sa
    mniejsze / rozproszenie większe/ dekorelacja itp...

    george

  • 3. Data: 2009-06-15 14:55:09
    Od: "GrassHopper" <gh@WYTNIJ_TOpodstawy-inwestowania.pl>

    Ja już pisałem o tym \"mega-super\" koncie dla frajerów ;)

    http://podstawy-inwestowania.pl/wyjatkowe-8-od-bos/

  • 4. Data: 2009-06-16 10:43:29
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Wielebny" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > 8% - już od pierwszej złotówki przy saldzie do 3000 zł
    > 5% - dla salda od 3000 zł do 5000 zł
    > 4% - przy saldzie na rachunku powyżej 5000 zł

    wyjątkowa to jest opłata za te konto po 6 miesiącach :)

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 5. Data: 2009-06-16 10:56:03
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "GrassHopper" <gh@WYTNIJ_TOpodstawy-inwestowania.pl> wrote in message

    > Ja już pisałem o tym \"mega-super\" koncie dla frajerów ;)
    >
    > http://podstawy-inwestowania.pl/wyjatkowe-8-od-bos/
    > --

    moim zdaniem źle to policzyłeś w artykule.. ale mniejsza z tym.
    przy 10k depo
    3k * 8%,
    2k * 5%
    5k * 4%

    efektywnie 5,4%.

    george

  • 6. Data: 2009-06-16 15:07:25
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    /

    > moim zdaniem źle to policzyłeś w artykule.. ale mniejsza z tym.
> [...]
    oprocentowanie uzależnione jest od salda, nie nalicza sie
    progresywnie/degresywnie

    opzdrawiam

  • 7. Data: 2009-06-17 10:21:58
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <

    > oprocentowanie uzależnione jest od salda, nie nalicza sie
    > progresywnie/degresywnie

    właśnie chcemy wyjaśnić co to znaczy "uzależnione od salda"
    a) albo każdy przedzial kwotowy ma swoją stopę %
    b) albo po przekroczeniu danego przedziału całe saldo ma nową (tu
    mniejszą) stopę %

    Obie metody są w bankach stosowane, tylko banki nie raczą nigdy wyraźnie
    powiedzieć jak liczą i trzeba to sprawdzić doświadczalnie.
    Ich sformułowanie na www:
    a.. 8% - już od pierwszej złotówki przy saldzie do 3000 zł
    b.. 5% - dla salda od 3000 zł do 5000 zł
    c.. 4% - przy saldzie na rachunku powyżej 5000 zł
    wg mnie ich opis sugeruje raczej wariant b) - czyli dla salda 10.000
    całość liczona po 4% :-((
    *** blad ***

  • 8. Data: 2009-06-17 10:28:40
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Andrzej" <a...@p...de> wrote in message

    s/

    > oprocentowanie uzależnione jest od salda, nie nalicza sie
    > progresywnie/degresywnie
    >
    > opzdrawiam

    tzn ze niby co ?
    4% od 10K ? totalny bezsens jesli tak jest.
    george