  • 1. Data: 2009-06-15 09:27:09
    Temat: mbank chodzi jak w smole
    Od: "rebevonrebe" <r...@y...de>

    jaka totalna porażka.
    wolne to jak mucha w smole.

    wielki plus za przelew ZUS -
    sam uzupełnia numery NIP i PESEL
    i na jednym formularzu uzupełnia się 3 kwoty na konta 51, 51 i 53
    a potem jedno hasło i załatwione

  • 2. Data: 2009-06-15 09:34:44
    Temat: Re: mbank chodzi jak w smole
    Od: "Mariusz " <m...@g...pl>

    rebevonrebe <r...@y...de> napisał(a):

> [...]
    >
    > wielki plus za przelew ZUS -
    > sam uzupełnia numery NIP i PESEL
    > i na jednym formularzu uzupełnia się 3 kwoty na konta 51, 51 i 53

    Ciesz sie - Eurobank w ogole nie dziala. Cos dzis znowu systemy bankowe maja
    jakis "trudny dzien"...

  • 3. Data: 2009-06-15 09:37:42
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "rebevonrebe" <r...@y...de> napisał w wiadomości

    > wielki plus za przelew ZUS -
    > sam uzupełnia numery NIP i PESEL
    > i na jednym formularzu uzupełnia się 3 kwoty na konta 51, 51 i 53
    > a potem jedno hasło i załatwione

    Mysle, ze Nobla spokojnie za to autorzy moga dostac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-06-15 09:46:20
    Od: "jacko" <s...@t...com>

    > jaka totalna porażka.
    > wolne to jak mucha w smole.

    mhm.... tragedia!

  • 5. Data: 2009-06-15 09:46:29
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jun 15, 11:34 am, "Mariusz " <m...@g...pl> wrote:
    > rebevonrebe <r...@y...de> napisał(a):
    >

    > Ciesz sie - Eurobank w ogole nie dziala. Cos dzis znowu systemy bankowe maja
    > jakis "trudny dzien"...

    Moze tylko u Ciebie? U mnie bez problemow, logowalem sie dzis kilka
    razy, ostatni raz przed chwila.

  • 6. Data: 2009-06-15 09:46:45
    Od: Mariusz_M <m...@g...com>

    On 15 Cze, 11:27, "rebevonrebe" <r...@y...de> wrote:
> [...]
    >
    > wielki plus za przelew ZUS -
    > sam uzupełnia numery NIP i PESEL
    > i na jednym formularzu uzupełnia się 3 kwoty na konta 51, 51 i 53

    1) ZUS faktycznie lepiej
    2) wyświetlanie wszystkich opcje pod rachunkami będzie wymagało małego
    przyzywczajenia
    3) Nadal brakuje - wyszukiwania wykonanych przelewów po kontrahencie:-
    ( Jeśli mam stały przelew na znaną kwotę to nie problem, ale przy
    jednym odbiorcy i różnych kwotach nie można wyciągnąć historii
    operacji..
    4) szkoda, że KK jest przywiązana do jednego rachunku i żeby dokonać
    jej spłaty trzeba robić przelew wewnętrzny z jednego konta mbank na
    drugie.

    Faktycznie wooooolnoo działa a teraz to chyba w ogóle 'system is
    down' ?

    Mariusz

  • 7. Data: 2009-06-15 09:49:46
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jun 15, 11:46 am, Mariusz_M <m...@g...com> wrote:

    > Faktycznie wooooolnoo działa a teraz to chyba w ogóle 'system is
    > down' ?

    Down jeszcze nie, ale już ledwo kwiczy. Zresztą ich normalna strona
    też...
    Dobrze, że swoje rzeczy zrobiłem o 6 rano.

  • 8. Data: 2009-06-15 10:11:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mariusz_M" 8...@d...goo
    glegroups.com

    : 4) szkoda, że KK jest przywiązana do jednego rachunku i żeby dokonać
    : jej spłaty trzeba robić przelew wewnętrzny z jednego konta mbank na drugie.

    Marudzisz! Nie jest -- jeśli jej nie spłacisz w terminie
    i mBank uzna, iż trzeba Ci pomóc, ściągnie nawet spoza swego banku. ;)
    (na przykład z Twoich poborów lub nawet sprzeda za Ciebie Twój telewizor)

    Ty chyba chcesz rozwiązań prymitywnych -- mBank ściąga z dowolnego Twego
    konta mBankowego, w tym eMaxów czy eMaxów dodatnich lub nawet tyko z tych
    kont mBankowych, z których nie zleciłeś przelewu odroczonego... To byłoby
    zbyt prymitywne!! ;)

    A może w ogóle marzy Ci się taki paranoiczny ;) system, w którym Ty prawie
    niczego nie robisz poza tym, że zaspakajasz potrzeby zleceń i zlecasz? Tak byś
    sobie poustawiał zlecenia i samo by szło? Bez komplikacji? Jak tak można?!!!

    Może jeszcze karty powinny się same spłacać ze wskazanych rachunków poza mBankiem?
    Pokazujesz konta w różnych bankach, do których masz dostęp i w razie potrzeby mBank
    w ostatniej chwili zabiera z któregoś z tych kont lub nawet po trochu z każdego, aby
    nie naliczyć Ci kary i odsetek? Tak nie można!!!! ;)

    Gdzie dreszczyk emocji, gdzie przesiedziane przed monitorem godziny, gdzie trud
    życia?
    I tak źle się stało, że prawie wszystko można wykonać bez wychodzenia ,,z domu''...
    No... Ale jakoś tak się stało... Teraz trudno to odkręcać... Polbank jeszcze się
    stara... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2009-06-15 10:33:31
    Od: "iwona" <i...@f...onet.pl>

    Fakt - działa skandalicznie wolno!
    W pierwszym momencie myślałam, że padł mi komputer...

  • 10. Data: 2009-06-15 11:11:24
    Od: pwz <g...@d...pl>

    rebevonrebe pisze:
    > jaka totalna porażka.
    > wolne to jak mucha w smole.
    (...)

    Prawda. Już myślałem, że coś z moim połączeniem jest nie tak, chociaż
    inne strony śmigają...
    pwz