  • 1. Data: 2009-06-15 09:41:59
    Temat: co mnie wkurwia w systemie VWbanku
    Od: " dumpingowiec.pl" <n...@N...gazeta.pl>

    Czy naprawdę taki problem jest odświeżanie stanu środków/operacji bezpośrednio
    po zalogowaniu nie wymagające kliknięcia w zakladkę "Mój portfel"?
    Przeciez to jest nienormalne, loguje sie i widze ze stan konta sie nie zmienil,
    dopiero gdy klikne na te zakladke widac zmiany, juz kilka razy sie na to
    nabralem.

    Robota na dosłownie 5 minut dla średnio myślacego programisty!

  • 2. Data: 2009-06-15 09:58:52
    Temat: Re: co mnie wkurwia w systemie VWbanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " dumpingowiec.pl" h15517$8ib$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > nabralem.

    > Robota na dosłownie 5 minut dla średnio myślacego programisty!

    Nic nie rozumiesz! Wróg nie śpi, czuwa -- trzeba go oszukać, wprowadzić w błąd!
    Logujesz się ,,na oczach'' żony czy teściowej i pokazujesz, że szmalcu brak... ;)
    Gdy wścibskie babsko ;) odejdzie, klikasz gdzie trzeba i sprawdzasz... :)

    Gorzej, jeśli jesteś już tym babskiem... Znaczy -- niewiastą... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2009-06-17 11:34:22
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    dumpingowiec.pl pisze:
> [...]
    > dopiero gdy klikne na te zakladke widac zmiany, juz kilka razy sie na to

    Prawda, jedna z nabardziej irytujących niedoróbek.

    Przy okazji, zasugerowany "skórkami" do mbanku bawię się dodatkiem
    stylish w VW, nareszcie mam czytelną historię rachunku a nie wszystko
    zlane w jedno.

    Karol