  • 1. Data: 2009-07-03 10:32:27
    Temat: Karta samochodowa?
    Od: <v...@N...gazeta.pl>

    Siema

    Znajomy mi wczoraj mowil o jakiejs karcie kredytowej, dzieki której mozna
    dostac znizki na ubezpieczenie auta, czy ktos moze wie, o jaki bank czy TU
    chodzi? szukam i nie moge tego znalezc....dzieki z gory za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2009-07-03 10:36:52
    Temat: Re: Karta samochodowa?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 03 Jul 2009 10:32:27 +0000, vgrin napisał(a):

> [...]
    > mozna dostac znizki na ubezpieczenie auta, czy ktos moze wie, o jaki
    > bank czy TU chodzi? szukam i nie moge tego znalezc....dzieki z gory za

    Chyba czas pomyśleć, by szukanie w Google było przedmiotem w szkole...

    http://tinyurl.com/kopa3c

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?

  • 3. Data: 2009-07-03 10:46:26
    Od: Magniana <m...@d...pl>

    Dnia 03-07-2009 o 12:36:52 Olgierd <n...@n...problem>
    napisał(a):

    > Chyba czas pomyśleć, by szukanie w Google było przedmiotem w szkole...

    Chyba czas pomyslec by wszystkie grupy dyskusyjne przekierowac na google...

    --
    Magniana

  • 4. Data: 2009-07-03 10:47:14
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 3 Jul 2009 10:36:52 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Chyba czas pomyśleć, by szukanie w Google było przedmiotem w szkole...
    > http://tinyurl.com/kopa3c

    To już kolejny taki post, wygląda na nieudolną reklamę. Bez sensu, ale
    skoro Alior/Link4 ma ochotę się w to bawić to ich sprawa.

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2009-07-03 10:53:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 03 Jul 2009 12:46:26 +0200, Magniana napisał(a):

    > Chyba czas pomyslec by wszystkie grupy dyskusyjne przekierowac na
    > google...

    Można też na binga, nawet lepiej Alior wypada ;-)

  • 6. Data: 2009-07-03 15:38:14
    Od: Ra <a...@a...com>

    Magniana pisze:

    > Chyba czas pomyslec by wszystkie grupy dyskusyjne przekierowac na google...

    szukając ubezpieczenia opierasz się tylko na tym że masz jakąś zniżkę na
    kk czy przeglądasz strony i kalkulatory mniej lub bardziej wiodących
    ubezpieczycieli i szukasz najbardziej atrakcyjnej oferty ?
    Jeśli to drugie to już przynajmniej rok temu znalazłabyś info że link4
    daje zniżkę posiadaczom kart citi.