  • 1. Data: 2009-07-03 07:31:45
    Temat: Getin, co założyć?
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    Chciałem założyć w getinie te lokaty jednodniowe, ale chcę mieć do nich
    dostęp przez internet. Nie interesuje mnie ich ROR i inne wynalazki,
    chciałbym po prostu potraktowac to jako konto oszczędnościowe z
    bezprowizyjnym dostępem. Widzę u nich dwa pojęcia: EGetin i GB24. To co mam
    sobie wreszcie u nich założyć? EGetin czy GB24, a może to jest to samo?
    Nie lubię polegać na tym co mi powiedzą w banku. To są ściemniacze, którzy
    często chcą po prostu wydymac klienta z pieniędzy.

    azot

  • 2. Data: 2009-07-03 07:40:00
    Temat: Re: Getin, co założyć?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "azot" <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > samo? Nie lubię polegać na tym co mi powiedzą w banku. To są ściemniacze,
    > którzy często chcą po prostu wydymac klienta z pieniędzy.

    Trzeba miec niestety ROR, ale w wersji internetowej jest bezplatny. Pod
    nazwa e-getin sprzedaja ror internetowy i konto oszczedn. Wczesniej mozna
    bylo otworzyc tylko ror internetowy i rach oszcz. osobno. Nie wiem jak jest
    na dzisiaj, ale chyba nie ma przeszkod do posiadania tylko ror- w wersji
    internetowej. Do ror dostajesz darmowy dostep internetowy i mozesz zakladac
    lokaty. GB24 to nazwa ich systemu bankowosci internet.

  • 3. Data: 2009-07-03 16:03:20
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    azot wrote:
> [...]
    > dostęp przez internet. Nie interesuje mnie ich ROR i inne wynalazki,
    > chciałbym po prostu potraktowac to jako konto oszczędnościowe z

    sam ror z dostepem przez internet albo pakiet egetin, w pakiecie jest
    wyzsze oprocentowanie rachunku oszczednosciowego

  • 4. Data: 2009-07-03 16:49:47
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > sam ror z dostepem przez internet albo pakiet egetin, w pakiecie jest
    > wyzsze oprocentowanie rachunku oszczednosciowego

    po co wogóle proponujesz "sam ror z dostepem przez internet"

  • 5. Data: 2009-07-03 17:20:13
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    zlotowinfo wrote:

    > po co wogóle proponujesz "sam ror z dostepem przez internet"

    a to zle rozwiazanie do zarzadzania lokatami przez internet?

  • 6. Data: 2009-07-03 17:33:15
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > a to zle rozwiazanie do zarzadzania lokatami przez internet?

    skoro można mieć egetina z wyższym % na KO to po co?

  • 7. Data: 2009-07-03 17:45:33
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    zlotowinfo wrote:

    > skoro można mieć egetina z wyższym % na KO to po co?

    egetin wciskaja z karta i trzeba sie fatygowac do oddzialu
    drugi raz zeby z niej zrezygnowac, wydaje mi sie ze internetowe
    dawalo sie zalozyc bez karty

    najrozsadniej byloby sprawdzic jeszcze na infolini jak jest w tym
    momencie, co prawda w oddzialach mozna uslyszec co innego niz
    twierdzi infolinia, nie nalezy sie wtedy denerwowac tylko probowac
    rozmowy z innym pracownikiem albo kierownikiem oddzialu :)

  • 8. Data: 2009-07-03 17:49:08
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    MarcinF wrote:
    > egetin wciskaja z karta i trzeba sie fatygowac do oddzialu
    > drugi raz zeby z niej zrezygnowac, wydaje mi sie ze internetowe
    > dawalo sie zalozyc bez karty

    Ja założyłem w zeszłym tygodniu e-getin bez karty.
    Co więcej, bez karty z inicjatywy dysponentki w oddziale.
    Jak twierdziła GD wymiękł bo ludzie i tak przynosili je zwracać.

  • 9. Data: 2009-07-03 17:53:08
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja założyłem w zeszłym tygodniu e-getin bez karty.
    > Co więcej, bez karty z inicjatywy dysponentki w oddziale.
    > Jak twierdziła GD wymiękł bo ludzie i tak przynosili je zwracać.

    dokładnie, bratu robił z mojego polecenia
    grzecznie pytali czy chce kartę, niestety wziął ;p

  • 10. Data: 2009-07-04 08:44:42
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik zlotowinfo napisal:
    > Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > skoro można mieć egetina z wyższym % na KO to po co?

    Ano po to, że te ich lokaty jednodniowe dają większy zysk, niż ten
    nieszczęsny TOP :)

    --
    pozdr.
    ls