  • 1. Data: 2009-07-03 10:12:23
    Temat: Alior - minterfejs niewygodne logowanie
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Czy u Was też na stronie m.aliorbank.pl przy wpisywaniu hasła
    kursor nie przechodzi automatycznie pomiędzy polami i trzeba
    za każdym razem wciskać tabulator? Denerwujące.

    a.

  • 2. Data: 2009-07-03 11:50:41
    Temat: Re: Alior - minterfejs niewygodne logowanie
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Czy u Was też na stronie m.aliorbank.pl przy wpisywaniu hasła
    > kursor nie przechodzi automatycznie pomiędzy polami i trzeba
    > za każdym razem wciskać tabulator? Denerwujące.
    >
    > a.

    U mnie przechodzi, czy to z normalnej klawiatury, czy z wirtualnej.

    A tak na marginesie to ukłony dla Aliora. W czwartek ubiegłego tygodnia
    zaniosłem im moje zaswiadczenie o zatrudnieniu i zarobkach. Nie mam u nich
    żadnego rachunku, złożyłem jedynie wniosek o kartę kredytową. Na drugi
    dzień, w piątek, telefon z Aliora o pozytywnym rozpatrzeniu wniosku, z
    limitem o jaki wnioskowałem. W poniedziałek podpisałem umowę , a dziś w
    piątek karta w skrzynce pocztowej. Tak powinno być w każdym banku.

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-07-03 12:02:34
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > kursor nie przechodzi automatycznie pomiędzy polami i trzeba
    > za każdym razem wciskać tabulator? Denerwujące.

    Mówisz o mobilnym interfejsie? Teraz dopiero zaskoczyłem. Nie wiem, nie
    używam.

    wiatrak

  • 4. Data: 2009-07-03 12:13:04
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > rozpatrzeniu wniosku, z limitem o jaki wnioskowałem. W poniedziałek
    > podpisałem umowę , a dziś w piątek karta w skrzynce pocztowej. Tak
    > powinno być w każdym banku.

    u mnie to w oddzialach cisza, bloga cisza i spokoj. Jak nie maja co robic to
    jak wpadnie jakas korespondencja to maja czasuuuuu duzo na obsluge. Prosta
    sprawa :)

  • 5. Data: 2009-07-03 12:19:44
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-03, Wemif <w...@a...pl> wrote:
    > Czy u Was też na stronie m.aliorbank.pl przy wpisywaniu hasła
    > kursor nie przechodzi automatycznie pomiędzy polami i trzeba
    > za każdym razem wciskać tabulator? Denerwujące.

    Bo to jest interfejs na urządzenia mobilne.

    Prosty, nieprzeładowany, szkoda kodu JS z którego WAP-fony mogą
    nie skorzystać (udział Smartphone w Polsce jest niewielki),
    a płacisz za każde przesłane i odebrane 100/10kb.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl