  • 1. Data: 2009-07-03 08:16:01
    Temat: Getin24 i lekki off-line
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Znow saldo dostepne na rachunkach powiekszylo sie, ale brak historii z
    dzisiejszego dnia. Czy oni w koncu usuna te 'padaczke' w ich sytemie?
    Ciekawe czy beda widziane przelewy przychodzace i wykonaja sie transakcje
    wewnetrzne z konta na konto? Coraz bardziej martwi mnie ten system bo nigdy
    nie mozna byc bewnym, ze zerwie sie lokate przeksieguje srodki z oszczedn na
    ror, itp.

  • 2. Data: 2009-07-03 13:08:12
    Temat: Re: Getin24 i lekki off-line
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 3 Lip, 10:16, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > nie mozna byc bewnym, ze zerwie sie lokate przeksieguje srodki z oszczedn na

    Pani (przez telefon) twierdzi, że przelewy i lokaty robią się od razu,
    tylko serwis internetowy się odświeża z opóźnieniem. Zrobiłem
    przelewy: wewnętrzny i zewnętrzny i rzeczywiście się wykonały.
    Pani twierdzi, że do wieczora mają się uporać z problemami.
    --
    pozdr.
    ls