  • 11. Data: 2005-03-14 22:15:17
    Temat: Re: popularność Dinners Club [było: Re: KK i ubezpieczenie podróżne]
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Skoro już jesteśmy przy tym temacie...
    > Jak wygląda "uznawalność" Dinners Club poza Europą i Stanami?
    > Z moich obserwacji wynika, że Visa i Mastercard są dość
    > popularne, z American Express już bywają problemy...
    > W najbliższym czasie będę trochę jeździć po Półwyspie Arabskim
    > i Ameryce Południowej. Czy nie lepiej zaopatrzyć się w kartę,
    > co do której mam pewność, że będzie honorowana?

    Spodziewam się, że gorzej...
    ale pytałeś o dobre ubezpieczenie, a nie o akceptowalność.

  • 12. Data: 2005-03-15 22:34:07
    Temat: Re: KK i ubezpieczenie podróżne
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    W przypadku Raiffeisena Visa Classic ubepieczenie obejmuje plus 2 osoby
    (oczywiście przy warunku zakupu dla nich biletów lub hotelu).

    Ale... jechalem w większym towarzystwie i zapytałem Raiffeisena, które 2
    osoby beda ubezpieczone to dostawałem rózne i niejednoznaczne odpowiedzi.

    To rowniez przekonało mnie do rezygnacji z tej formy ubepieczenia.