  • 1. Data: 2005-03-14 18:59:29
    Temat: pytanie o e Banki...?
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    Witam, mam takie pytanie...
    Skoro takie e Banki jak np mBank prawie nic nie kosztuja, i za darmo
    wysylaja umowe, karte itp.
    i jeszcze mozna nie miec u nich praktycznie nic na koncie.... w porownaniu
    za kontem w normalnym banku
    to co oni z tego maja?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-14 19:03:49
    Temat: Re: pytanie o e Banki...?
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli *rom3k*
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    Sponsorów (bogate spółki-matki)
    Do czasu.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek http://plumowski.swistak.pl

  • 3. Data: 2005-03-14 19:04:36
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    Użytkownik "rom3k" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wysylaja umowe, karte itp.
    > i jeszcze mozna nie miec u nich praktycznie nic na koncie.... w porownaniu

    Udzielają kredytu na +/- 15%, a dają Ci 5,3 w najwyższej opcji. Skromne 10%
    razy kilka mld złotych i już wiesz :-))) Oczywiście trochę upraszczam, bo
    nie całość jest pakowana w kredyty dla ludu (WIBOR), ale i tak zysk wydaje
    się być całkiem pokaźny.

    Normalny bank ma duże koszty związane z prowadzeniem placówek, aczkolwiek
    niektóre banki udowodniły, że ich oddziały netowe mogą być wielce
    konkurencyjne do wspomnianego przez Ciebie mBanku.

  • 4. Data: 2005-03-15 15:15:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Henryk "Plumski" Plumowski <k...@O...fm> wrote:
    > Sponsorów (bogate spółki-matki)
    > Do czasu.

    A patrz maja jakies pierwsze zyski. Cuda, nie ? ;)

  • 5. Data: 2005-03-15 15:45:29
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 15 Mar 2005 16:15:45 +0100, w <d16u7p$mkc$1@news.onet.pl>, "Michał 'Amra'
    Macierzyński" <m...@p...pl> napisał(-a):

    > A patrz maja jakies pierwsze zyski. Cuda, nie ? ;)

    O, wiedziałem że kiedyś znajdę osobę wierzącą w rzetelność danych księgowych w
    spółkach-córkach ;)

  • 6. Data: 2005-03-15 20:15:54
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

> [...]
    > wysylaja umowe, karte itp.
    > i jeszcze mozna nie miec u nich praktycznie nic na koncie.... w porownaniu

    Zarabiają na prowizjach i przede wszystkim na kredytach (mBank oferuje kk).
    Ponieważ nie ponoszą kosztów oddziałów (a nawet jeśli takowe mają np. w
    centrach handlowych to i tak ich funkcjonowanie jest bez porównania tańsze,
    niż zwykłych oddziałów) mogą znacznie zejść z opłatami.

  • 7. Data: 2005-03-15 20:38:32
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > centrach handlowych to i tak ich funkcjonowanie jest bez porównania tańsze,

    A ktoś ma informacje jak bardzo "bez porównania tańsze", np. na jednego klienta?

    Jacek

  • 8. Data: 2005-03-16 13:08:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> wrote:
    > O, wiedziałem że kiedyś znajdę osobę wierzącą w rzetelność danych
    > księgowych w spółkach-córkach ;)

    ale tu nawet nie chodzi o polskie banki...

    Zadbaj o swoje pieniądze!