  • 1. Data: 2024-02-18 12:40:14
    Temat: KK Visy w ING
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Ma ktoś tam KK?

    W Velo mam tak, że wyciąg obejmuje transakcje mniej więcej od 1 do 31 dnia
    miesiąca, a termin spłaty wyciągu przypada zawsze w okolice 3-ciego dnia
    miesiąca.

    Czy w ING jest to możliwe? Są jacyś elastyczni? :)

    Jakie są wady KK Visy w ING?

  • 2. Data: 2024-02-18 15:31:25
    Temat: Re: KK Visy w ING
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 18 lutego 2024 o 12:42:32 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Ma ktoś tam KK?

    Miałem kiedyś w pierwszej ich promo.
    Hmm, chyba szybko z tych promo zrezygnowali.

    > W Velo mam tak, że wyciąg obejmuje transakcje mniej więcej od 1 do 31 dnia
    > miesiąca, a termin spłaty wyciągu przypada zawsze w okolice 3-ciego dnia
    > miesiąca.

    Tak, szczególnie do 31 lutego ;>
    Himilsbach urodził się 31 listopada...

    A na serio to spójrz na daty księgowania, nie transakcji.
    Bo wątpię w GP ponad 30 dni, choć kto wie.

    > Czy w ING jest to możliwe? Są jacyś elastyczni? :)

    W ING nie wiem, nie pamiętam, bym zmieniał, zresztą
    miałem tą KK może przez pół roku.

    W milku umią ustawić okres rozliczeniowy
    pokrywający się z miesiącem kalendarzowym.
    W citku i santim nie umią.
    W bnp nie pytałem.

    Ale o co ci najbardziej chodzi, o dzień spłaty?
    Zapewne taki np. 2 dni po spodziewanym wpływie pensji?
    Ja bym dał min. 4 dni.

    > Jakie są wady KK Visy w ING?

    ZTCP zamykanie tylko w oddziale.
    I warunkowa płatność - warto tylko jak ktoś
    płaci w obcej walucie.

  • 3. Data: 2024-02-18 19:01:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 18 Feb 2024 06:31:25 -0800 (PST), w
    <933e1ed3-cd0b-43ce-9585-6403ba591c07n@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Himilsbach urodził się 31 listopada...
    >
    > A na serio to spójrz na daty księgowania, nie transakcji.
    > Bo wątpię w GP ponad 30 dni, choć kto wie.

    Wiem co mam :>

    > W ING nie wiem, nie pamiętam, bym zmieniał, zresztą
    > miałem tą KK może przez pół roku.

    Dzięki, to wiele wniosło.

    > W milku umią ustawić okres rozliczeniowy
    > pokrywający się z miesiącem kalendarzowym.
    > W citku i santim nie umią.
    > W bnp nie pytałem.

    Mają tam gdzieś VISA bezspreadową bezpłatną?

    > ZTCP zamykanie tylko w oddziale.
    > I warunkowa płatność - warto tylko jak ktoś
    > płaci w obcej walucie.

    Doczytam sobie, chyba że wiesz jakie to warunki.

  • 4. Data: 2024-02-18 21:37:59
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 18 lutego 2024 o 19:03:09 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Sun, 18 Feb 2024 06:31:25 -0800 (PST), w
    > <9...@g...com>, Dawid Rutkowski

    > Wiem co mam :>

    Ale co w takim razie masz?
    getout na stronie twierdzi, że jego KK mają GP od 22 do 29 dni.

    > Mają tam gdzieś VISA bezspreadową bezpłatną?

    Bezpłatną bezwarunkowo to nie.
    bnp miał platynę z 2 promkami - bezpłatne wydanie
    i brak krojenia. Może nadal są, trzeba by sprawdzić.
    Nie pamietam, czy były też wiśnie, ale o mało się
    nie przejechałem, bo wydanie za darmo, ale opłata
    po pierwszym roku mogła być, gdyby nie pomoc
    aiona - i jeszcze dostałem za punkty fajowy odkurzacz.

    > Doczytam sobie, chyba że wiesz jakie to warunki.

    Bodajże młodzieżowe całkiem, czyli wydanie kartą 300zł/mc.

  • 5. Data: 2024-02-18 22:47:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 18 Feb 2024 12:37:59 -0800 (PST), w
    <e49319e6-36aa-40e7-ad6f-f7282c109b12n@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Ale co w takim razie masz?
    > getout na stronie twierdzi, że jego KK mają GP od 22 do 29 dni.

    A to ja nie wiem. Na każdym wyciągu mam transakcje mniej więcej z całego
    miesiąca (czasem wchodzą transakcję z 1. czy 2. dnia następnego miesiąca),
    wyciąg przychodzi ok. 15-tego, a termin spłaty mam 2-3 dnia kolejnego miesiąca.

  • 6. Data: 2024-02-19 08:46:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 18 Feb 2024 12:40:14 +0100, r...@k...pl wrote:
    > Ma ktoś tam KK?
    > W Velo mam tak, że wyciąg obejmuje transakcje mniej więcej od 1 do 31 dnia

    ten 31 to banki chyba niechetnie. trzeba program komplikować :-)
    28 jest w kazdym miesiacu :-)

    > miesiąca, a termin spłaty wyciągu przypada zawsze w okolice 3-ciego dnia
    > miesiąca.

    Taki krótki GP (3 dni) czy taki dlugi - ponad miesiąc ?

    > Czy w ING jest to możliwe? Są jacyś elastyczni? :)
    > Jakie są wady KK Visy w ING?

    Nie wiem jak w ING, ale w niektórych bankach zalezy to chyba od daty
    wydania karty.

    https://spolecznosc.ing.pl/-/Karty-debetowe-do-rachu
    nku-i/Zmiana-terminu-zestawienia-dla-karty-kredytowe
    j/td-p/20979

    "Cykl rozliczeniowy dla karty kredytowej możesz zmienić bezpłatnie w
    dowolnym oddziale naszego banku za okazaniem ważnego dokumentu
    tożsamości"

    J.

  • 7. Data: 2024-02-19 08:49:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 18 Feb 2024 22:47:06 +0100, r...@k...pl wrote:

> [...]
    > wyciąg przychodzi ok. 15-tego, a termin spłaty mam 2-3 dnia kolejnego miesiąca.

    A uzywasz regularnie?
    Moze masz okres np do 6-go.

    Kolejna sprawa, czy to zaleta, czy raczej wada - liczą na dłuzsze
    oprocetowanie :-)

    J.

  • 8. Data: 2024-02-20 08:10:13
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 18.02.2024 o 12:40, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > miesiąca.
    >
    > Czy w ING jest to możliwe? Są jacyś elastyczni? :)

    Mam ich kartę od kilku miesięcy i przy zakładaniu mogłem sobie dość
    swobodnie ustalić datę spłaty. Nie wiem, czy to odpowiedź na Twoje
    pytanie...
    Jeśli sprecyzujesz pytanie to sprawdzę dokładniej :)

    > Jakie są wady KK Visy w ING?

    Nie znajduję - płacę głównie w strefie euro. Kursy dobre, bez prowizji.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 9. Data: 2024-02-20 08:22:28
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 20.02.2024 o 08:10, Mirek Ptak pisze:

> [...]
    > pytanie...
    > Jeśli sprecyzujesz pytanie to sprawdzę dokładniej ?

    Sprawdziłem - nie napisałem dokładnie jak to wyglądało. To co mogłem
    sobie ustalić to data spłaty rzeczywiście, ale z nią jest powiązany
    (wydaje się na sztywno) okres rozliczeniowy, który kończy się zawsze 21
    dni przed datą spłaty.
    Wygląda więc na to, że aż tak elastyczni nie są :)

  • 10. Data: 2024-02-20 10:51:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Feb 2024 08:22:28 +0100, Mirek Ptak wrote:

> [...]
    > dni przed datą spłaty.
    > Wygląda więc na to, że aż tak elastyczni nie są :)

    Ta data spłaty nie jest chyba sztywna, bo wiele banków przesuwa, jak w
    dzień wolny wypada.
    A okres rozliczeniowy raczej sztywny ...

    J.