  • 11. Data: 2024-02-20 22:01:37
    Temat: Re: KK Visy w ING
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 20 Feb 2024 08:10:13 +0100, w <ur1j8b$hkv$2$kolczan@news.chmurka.net>,
    Mirek Ptak <n...@n...pl> napisał(-a):

    > Mam ich kartę od kilku miesięcy i przy zakładaniu mogłem sobie dość
    > swobodnie ustalić datę spłaty. Nie wiem, czy to odpowiedź na Twoje
    > pytanie...
    > Jeśli sprecyzujesz pytanie to sprawdzę dokładniej :)

    Chcę mieć transakcje z całego miesiąca (drobne odchyłki nie przeszkadzają),
    a termin spłaty na początku miesiąca (2-3 dzień)

    > Nie znajduję - płacę głównie w strefie euro. Kursy dobre, bez prowizji.

    :)

  • 12. Data: 2024-02-21 16:59:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Feb 2024 22:01:37 +0100, r...@k...pl wrote:

    > Chcę mieć transakcje z całego miesiąca (drobne odchyłki nie przeszkadzają),
    > a termin spłaty na początku miesiąca (2-3 dzień)

    I jak rozumiem, za tranzakcje styczniowe chciałbys zaplacic np 3
    marca.
    Co nam daje GP ponad 30 dni ... watpie, by banki na to poszły,
    nie teraz, jak stopy wysokie.

    no ale tak jakbys miał okres rozliczeniowy np od 8.01 do 7.02, to
    chyba mogłaby być data spłaty 3.03.

    Albo normalnie - okres rozliczeniowy miesięczny czy od 29-go do 28-go,
    data spłaty wyciagu bedzie np 20-go każdego miesiąca, a chcesz spłacic
    5-go, to możesz :-)

    J.