  • 1. Data: 2024-02-14 22:53:28
    Temat: Barany się dobrze postrzygają ...
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    https://businessinsider.com.pl/gospodarka/kosmiczny-
    wzrost-bankowych-zyskow-poprzedni-rekord-pobity-o-74
    -proc/vblwfyh

    Pozdro

  • 2. Data: 2024-02-15 04:13:19
    Temat: Re: Barany się dobrze postrzygają ...
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 14.02.2024 o 22:53, Waldek pisze:
    > https://businessinsider.com.pl/gospodarka/kosmiczny-
    wzrost-bankowych-zyskow-poprzedni-rekord-pobity-o-74
    -proc/vblwfyh

    Mnie szlag trafia, bo mi ciągle przyszykowują jakieś wnioski o kredyt.
    Nie chcą usunąć, mowią, że za parę dni sam się usunie.

    --
    animka

  • 3. Data: 2024-02-15 09:54:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 15 lutego 2024 o 04:13:35 UTC+1 Animka napisał(a):
    wzrost-bankowych-zyskow-poprzedni-rekord-pobity-o-74
    -proc/vblwfyh

    > Mnie szlag trafia, bo mi ciągle przyszykowują jakieś wnioski o kredyt.
    > Nie chcą usunąć, mowią, że za parę dni sam się usunie.

    Jak zwykle dziecko we mgle...
    Wyłącz zgody na marketing i zniknie wręcz magicznie.
    A jak nie to exploit - reklamacja i odszkodowanie, wspominając o UIODO, UOKiK oraz
    Rzeczniku Finansowym.
    Chyba że to mbąk - wtedy musisz zawalczyć o usunięcie "czwartej zgody"
    (mi się udało z pomocą sprytnej pani "opiekun klienta", choć trwało
    to tydzień) albo zmienić bank.
    Jest na co, jak chcesz to mogę cię polecić ;>

  • 4. Data: 2024-02-15 10:04:38
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 14 lutego 2024 o 22:53:30 UTC+1 Waldek napisał(a):
    > https://businessinsider.com.pl/gospodarka/kosmiczny-
    wzrost-bankowych-zyskow-poprzedni-rekord-pobity-o-74
    -proc/vblwfyh

    Nie aż tak, 4 ostatnie lata średnio i tak poniżej średniej.
    Póki co średnia za 2020-2023 na poziomie 2022,
    a jeszcze trzeba uwzględnić to, ile pisiory z glapą
    na smyczy zajebali z wartości złotówki.

  • 5. Data: 2024-02-15 11:03:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Feb 2024 22:53:28 +0100, Waldek wrote:
    > https://businessinsider.com.pl/gospodarka/kosmiczny-
    wzrost-bankowych-zyskow-poprzedni-rekord-pobity-o-74
    -proc/vblwfyh

    No, stopy jakie są każdy widzi.
    Chocby "kapitał własny" banku jak zacznie procentować.

    Dziwne tylko, ze nie zechcieli ukryc trochę chocby rezerwami na
    frankowiczów. A może już ukryli, ile mogli i nadal zysk :-)

    Przy czym:
    -niektore banki daja wysokie odsetki od depozytow/lokat
    (5-7% ostatnio)

    -inne nie dają ... mają za dużo pieniędzy?

    Gdzies tam jeszcze obligacje skarbowe są, bony pieniężne NBP - banki
    mogą zarobić :-)

    J.