  • 1. Data: 2003-03-24 22:29:53
    Temat: KB -komus padlo na mozg
    Od: "Romullus" <romullus@no_spam_poczta.fm>

    Witam,
    od 2,5 mam zamkniety rachunek po tym jak nie wykonali na czas przelewu
    zleconego, zlikwidowalem rachunek. Dzis listonosz zapukal do domu moich
    rodzicow z listem poleconym adresowanym do mnie ( nie wiem czemu wogole
    siostra poswiadczajac swoim paszportem mogla go odebrac ) a w nim stoi
    ze zgodnie z &.. takim i takim zlamalem regulamin i rozwiazuja umowe ze
    mna co ciekawe saldo za prowadzenie rachunku jest -60 i mam to
    uregulowac i oddac im karty, ktore byly zwrocone podczas zamkniecia
    rachunku 2,5 roku temu.
    W miedzyczasie nie otrzymywalem zadnych monitow, zadnych wznowien KK
    ani upomnien, ani 1 stanu salda.
    Moje pytanie jak dobrac sie im do du.. nie mam juz swistka ze zamykalem
    u nich rachunek i nie interesuje mnie fakt iz saldo wynosi tyle a tyle,
    co oni se nie mysla .
    Ma ktos jakies jakies doswiadczenie w tej materii ?
    --
    Romullus aus Ruda OS
    GG 599324

  • 2. Data: 2003-03-25 06:45:51
    Temat: Re: KB -komus padlo na mozg
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Romullus napisał(a) w wiadomości: ...
    >--

    Kiedys tez mialem rachunek, zamknalem piszac pismo z kopia, za kilka
    miesiecy przyszly prowizje za prowadzenie rachunku. Poszedlem do oddzialu z
    pismem i bez dyskusji zamkneli rachunek. W tym banku to chyba norma, trzeba
    zawsze miec kopie zamykania rachunku i trzymac ja przez pare miesiecy

  • 3. Data: 2003-03-25 20:06:09
    Od: "gslabs" <g...@N...wp.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <K...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pismem i bez dyskusji zamkneli rachunek. W tym banku to chyba norma, trzeba
    > zawsze miec kopie zamykania rachunku i trzymac ja przez pare miesiecy

    Pare miesiecy? Koledze po 2,5 roku przyszlo.
    Chyba trzeba taki dokument trzymac wraz z aktem urodzenia - do konca zycia...

    gslabs

  • 4. Data: 2003-03-26 07:17:17
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Krzysiek" <K...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pare miesiecy? Koledze po 2,5 roku przyszlo.
    > Chyba trzeba taki dokument trzymac wraz z aktem urodzenia - do konca zycia...
    >
    > gslabs

    Świadczy to o wielkim bałaganie (delikatnie mówiąc) w niektórych oddziałach KB.
    Ja, po otrzymaniu takiej informacji, wystosował bym "uprzejmy" list do Prezesa.
    Znając z prasy zalety byłego, odpowiedzialna osoba dostała by ostatnie
    ostrzeżenie. Pozdrowienia Tensor1.

  • 5. Data: 2003-03-26 07:34:38
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    On 3/26/2003 8:17 AM, Użytkownik t...@p...onet.pl napisał:
    > Świadczy to o wielkim bałaganie (delikatnie mówiąc) w niektórych oddziałach KB.
    > Ja, po otrzymaniu takiej informacji, wystosował bym "uprzejmy" list do Prezesa.

    A czy to czasami jego rada nadzorcza nie odwolala? Profit cos takiego
    zamiescil...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48504 583105

  • 6. Data: 2003-03-26 08:07:38
    Od: t...@p...onet.pl

    > A czy to czasami jego rada nadzorcza nie odwolala? Profit cos takiego
    > zamiescil...

    Chyba miesiąc temu podał się do dymisji. Będzie jeszcze pełnił funkcję do
    czerwca.

  • 7. Data: 2003-03-26 09:31:26
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    t...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > Znając z prasy zalety byłego, odpowiedzialna osoba dostała by ostatnie

    Maile na adresy zamieszczone na ichnim www też działają:-) Potem
    przychodzą uprzejme przeprosiny od dyrektora oddziału:-)

    pzdr

    Tomek

  • 8. Data: 2003-03-26 18:18:38
    Od: "Romullus" <romullus@no_spam_poczta.fm>

    Heh dzwonilem Pan poprosil o osobiste przybycie lub pisemne w celu
    wyjasnienia sprawy.
    Coz musze sie tam pofatygowac :(
    --
    Romullus aus Ruda OS
    GG 599324

  • 9. Data: 2003-03-27 07:51:21
    Od: k...@w...pl

    > Heh dzwonilem Pan poprosil o osobiste przybycie lub pisemne w celu
    > wyjasnienia sprawy.
    > Coz musze sie tam pofatygowac :(

    czy ja wiem?
    kiedys pobierali ode mnie prowizje za cos co bylo bezplatne w moim koncie,
    zadzwonilam i tez mialam sie pojawic ale jakos nie mialam czasu

    i tak przestali:)

    no ale wtedy chodzilo o malutkie pieniadze... to moze lepiej pojdz:)

    pozdrawiam
    Karolina