eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › [PKO BP] Dla tych co się boją o pieniądze w bankach wirtualnych ;-)))
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2003-03-24 20:18:19
    Temat: [PKO BP] Dla tych co się boją o pieniądze w bankach wirtualnych ;-)))
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    http://www1.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,1389024.html

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2003-03-24 20:31:50
    Temat: Re: [PKO BP] Dla tych co się boją o pieniądze w bankach wirtualnych ;-)))
    Od: "Karol Jastrzębski" <k...@p...art.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b5np6i$3rb$1@inews.gazeta.pl...
    > http://www1.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,1389024.html

    Śliczne. Cesar 2 wystartował w sobotę (2003-03-22). Widocznie nie został
    przetestowany jak należy... Niestety, to nic nowego.



  • 3. Data: 2003-03-24 20:38:33
    Temat: Re: [PKO BP] Dla tych co się boją o pieniądze w bankach wirtualnych ;-)))
    Od: TN <t...@i...pl.eu.org>

    W wiadomości <b5np6i$3rb$1@inews.gazeta.pl>
    dnia: 2003-03-24, "Glenn" <g...@g...pl> wstukał(a):

    > http://www1.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,1389024.html

    To się kupy nie trzyma - podwójne księgowanie i zniknięcie ponad 300PLN przy
    wypłacie stówy.

    Co to znaczy: "niestety klient musi przyjść i osobiście wyjaśnić sprawę w
    banku"? Osobiście to zlikwiduje konto i już! (plus jakieś odszkodowanie)
    TN


  • 4. Data: 2003-03-24 20:43:01
    Temat: Re: [PKO BP] Dla tych co się boją o pieniądze w bankach wirtualnych ;-)))
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    TN wrote:

    > Co to znaczy: "niestety klient musi przyjść i osobiście wyjaśnić
    > sprawę w banku"? Osobiście to zlikwiduje konto i już! (plus jakieś
    > odszkodowanie)

    PKO BP żyje najwyraźniej w przekonaniu, że klient z pokorą podrepcze do
    banku - i niestety w większości wypadków ma rację :(((( Ludzie takie
    sytuacje traktują jak dopust Boży i nie przyjdzie im do głowy, że mogliby
    zmienić bank.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 5. Data: 2003-03-24 22:29:04
    Temat: Re: [PKO BP] Dla tych co się boją o pieniądze w bankach wirtualnych ;-)))
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > PKO BP żyje najwyraźniej w przekonaniu, że klient z pokorą podrepcze do
    > banku - i niestety w większości wypadków ma rację :(((( Ludzie takie
    > sytuacje traktują jak dopust Boży i nie przyjdzie im do głowy, że mogliby
    > zmienić bank.

    a to już jest problem tych ludzi - skoro sie przez te kilkanaście lat
    kapitalizmu nie nauczyli jeszcze że klient nasz pan i skoro płacą to mogą
    wymagać, to już tylko ich problem

    to co ten bank w tym momencie robi to jest ZABÓR mienia, dopóki to było
    efektem pomyłki to jeszcze pół biedy, ale od momentu w którym zorientowali
    się że jest błąd, powinni sami odkręcić sytuację - jak to jest ich problem

    a co z ludźmi którzy np. wogóle nigdy sie nie zorientują że im bank pobrał
    np 200 zł zamiast 100 ? Założę się że w tak dużym molochu jak PKO BP przy
    ich ilości klientów zawsze się znajdzie paru takich co sie nie doliczą


  • 6. Data: 2003-03-25 07:21:55
    Temat: Re: [PKO BP] Dla tych co się boją o pieniądze w bankach wirtualnych ;-)))
    Od: t...@p...onet.pl

    "niestety klient musi przyjść i osobiście wyjaśnić sprawę w banku"?  

    To zdanie w całosci pokazuje jak PKOBP trakuje Klienta. Przypominają się
    mroczne lata osiemdziesiąte. Gdzie jest Urząd Ochrony Konsumenta. Czy osoba,
    która pozwoliła sobie na takie stwierdzenie jeszcze pracuje?.
    Ja wiem, że niektórzy powiedzą tak: przecież klient zawsze może zmienic Bank.
    To nie jest jednak rozwiązanie. Reakcja UOK powinna byc natychmiastowa i
    zdecydowana. Tensor1
    PS. Jest rzeczą oczywistą, że w trakcie wdrażania nowego systemu mogą wystąpić
    przejściowe kłopoty. Nie może to jednak powodować KRADZIEŻY pieniędzy klienta.
    Bezczelnością jest stwierdzenie, że klient ma to sobie wyjaśnić.







    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 7. Data: 2003-03-25 08:03:44
    Temat: Re: [PKO BP] Dla tych co się boją o pieniądze w bankach wirtualnych ;-)))
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>


    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3c81.0000085f.3e800392@newsgate.onet.pl...
    > "niestety klient musi przyjść i osobiście wyjaśnić sprawę w banku"?
    >
    > PS. Jest rzeczą oczywistą, że w trakcie wdrażania nowego systemu mogą
    wystąpić
    > przejściowe kłopoty. Nie może to jednak powodować KRADZIEŻY pieniędzy
    klienta.
    > Bezczelnością jest stwierdzenie, że klient ma to sobie wyjaśnić.

    Na forum GW-Wroclaw jeden z komentujacych napisal"
    "...niedlugo PKO BP wprowadzi virtualne kolejki do logowania
    w Inteligo..."
    LOL - ale cos w tym jest - grunt to tradycja.

    pozdrawiam
    Rysiek



  • 8. Data: 2003-03-25 14:56:23
    Temat: Re: [PKO BP] Dla tych co się boją o pieniądze w bankach wirtualnych ;-)))
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "RysioPysio" <a...@t...pl> napisał:
    > Na forum GW-Wroclaw jeden z komentujacych napisal"
    > "...niedlugo PKO BP wprowadzi virtualne kolejki do logowania
    > w Inteligo..."

    ROTFL^2 ;-)))))))))


  • 9. Data: 2003-03-25 19:17:26
    Temat: Re: [PKO BP] Dla tych co się boją o pieniądze w bankach wirtualnych ;-)))
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 25 Mar 2003 08:21:55 +0100,
    osoba podpisana: t...@p...onet.pl <t...@p...onet.pl>
    napisała:
    > "niestety klient musi przyjść i osobiście wyjaśnić sprawę w banku"?  
    >
    > To zdanie w całosci pokazuje jak PKOBP trakuje Klienta. Przypominają się
    > mroczne lata osiemdziesiąte. Gdzie jest Urząd Ochrony Konsumenta. Czy osoba,
    > która pozwoliła sobie na takie stwierdzenie jeszcze pracuje?.

    Nie tylko PKOBP. W ING jest tak samo(albo było). (Polecam lekturę mojego
    postu "Względy bankowe"
    KJ
    >


    --
    można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
    gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.
    Puls Biznesu

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1