  • 1. Data: 2003-03-24 19:35:24
    Temat: PZ, PTC i Inteligo
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Witam Wszytskich Grupowiczow

    Od 10 lutego mam ustanowione regulowanie rachunkow za komorke w erze poprzez
    polecenie zaplaty. Moj pierwszy rachunek, ktory mial byc uregulowany ta
    droga mial termin platnosci na 14 marca. Wedlug zapewnien ery naleznosci
    mialy byc sciagane z konta w ostatni dzien terminu zaplaty, dlatego 14 marca
    sprawdzilem saldo na koncie (Inteligo), ale nie bylo zadnego obciazenia,
    pomysallem, ze pewnie sciagna w przyszlym tygodniu, jednak w przyszlym
    tygodniu tez zadne obciazenie nie nastapilo. Zadzwonilem dzisiaj do ery, a
    tam powiedziano mi , ze wszystkie faktury mam uregulowane i , ze polecenie
    obciazenia mojego konta zostalo wyslane do banku 14 marca, a pieniadze
    zaksiegowano na koncie ery 19 marca ( nie wiem czyje to pieniadze, bo
    napewno nie moje :P). O co w tym wszystkim chodzi, czy polecenie zaplaty
    dziala z takim opoznieniem, ze moje konto zostanie dopiero obciazone??

    Pozdrawiam
    Michal Witkowski

  • 2. Data: 2003-03-24 19:47:14
    Temat: Re: PZ, PTC i Inteligo
    Od: <s...@s...com>

    Witaj
    Niczym sie nie martw polecenie zaplaty czasem dziala z talom opoznieniem bo
    jest to tylko umowa miedzy operatorem a bankiem w kazdym razie czuj dsie jak
    by juz ci obciazyli konto bobank sie nie da wyrolowac i na pewno odpowiednia
    kwote sciagnie z konta. Z poleceniem zaplayu jest tak jak z placeniem karta
    za zakupy w slepie czasem obciazenie przychodzi po 2 ,14 lub nawet 30 dniach
    ----
    Pozdrawiam
    Paweł Mucha
    E-Mail: m...@p...pl
    (Wielkość pojedynczego listu nie może przekroczyć 4 MB)

  • 3. Data: 2003-03-24 20:06:08
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik <s...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    karta
    > za zakupy w slepie czasem obciazenie przychodzi po 2 ,14 lub nawet 30

    Tez na poczatku tak myslalem , ale kwota ta nie jest zablokowana (tak jak
    sie dzieje w przypadku platnosci karta).

    Pozdrawaim
    Michał Witkowski

  • 4. Data: 2003-03-24 21:21:09
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Mar 2003 21:06:08 +0100,
    osoba podpisana: Michał Witkowski <m...@t...pl>
    napisała:

    > Użytkownik <s...@s...com> napisał w wiadomości
    [......]

    > Tez na poczatku tak myslalem , ale kwota ta nie jest zablokowana (tak jak
    > sie dzieje w przypadku platnosci karta).

    Nie przejmuj się, mi raz Era ściągnęła po tygodniu, a TPSA od 3 miesięcy
    nie może ściągnąć faktur. Jest to o tyle frustrujące, że trzeba
    "zapomnieć" o tych pieniądzach....
    KJ

    --
    "We all know Linux is great...it does infinite loop
    in 5 seconds." (Linus Torvalds)

  • 5. Data: 2003-03-25 16:35:58
    Od: "MaDeR" <S...@w...pl>

    > Nie przejmuj się, mi raz Era ściągnęła po tygodniu, a TPSA od 3 miesięcy
    > nie może ściągnąć faktur. Jest to o tyle frustrujące, że trzeba
    > "zapomnieć" o tych pieniądzach....
    Za to masz dodatkowe odsetki ;)

    Pozdrawaim
    --