  • 81. Data: 2020-07-06 17:45:08
    Temat: Re: Jebać dyrektywę unijną PSD2
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Średnio, bo ograniczona liczba znaków - zwykle nie mieści się zestaw imię nazwisko.

    -----

  • 82. Data: 2020-07-06 18:11:13
    Od: Wojtek <w...@m...mail.com>

    On 05/07/2020 07:24, Dawid Rutkowski wrote:

    > W sumie to nie wiem - piszę na podstawie dyskusji, że kiedyś nic nie było i
    wystarczył dowód "kolekcjonerski".
    > Oczywiście jest jeszcze kwestia nieuczciwych pracowników - ale pierwszy pomysł,
    jaki przychodzi do głowy, to po prostu zadzwonić pod ten numer.
    > Załatwi to 90% przypadków - bo albo komuś nie ukradli tej komóry+karty i odbierze,
    albo jak ukradli to się przecież w miarę szybko zorientuje.
    > Widać banki się na tyle wkurzyły, i na tyle było to kosztowne, że na telekomach
    wymusili uszczelnienie procedur.
    > Ale i tak pozostaje dziurogenny czynnik ludzki.

    W Chile jest fajnie (i dosyć automatycznie) - kupujes dowolny sim i ma
    on domyślnie numer, ale jak już masz swoją kartę to możesz zgłosić chęć
    przeniesienia numeru - wchodzisz na stronę nowego opa, wypełniasz
    formularz, na numer przychodzi wiadomość którą musisz podać na stronie,
    później procedurę musisz powtórzyć i wtedy o północy następuje
    przełączenie. Oczywiście podane dane muszą się zgadzać, ale bez ciągłego
    dostępu do telefonu to trochę cieżo wyrobić duplikat na kogoś.

    w.

  • 83. Data: 2020-07-07 13:23:24
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    z <...@...pl> wrote:

    > Pozwij ich za molestowanie. Dajesz sobą pomiatać ;-)

    Pies ich bzykał...

    --
    - Skad wracasz taki wesoly?
    - Z dworca, odprowadzalem tesciowa...